Bukefalos 28 år!

"Cool" utrustning

Sv: "Cool" utrustning

hehe never ;-P älskar det,. dessvärre gjordes det när vi hade allt i svart-silver och kastanjebrun-mässing/guld.. men nu har jag ju köpt en svart-guldig spansk sadel så måste knåpa ihop något liknande i svart-guld.
 
Sv: "Cool" utrustning

Sambon har nu fått en egen häst, en svart, så den passar ju i det mesta :D

Här är min sambos favoritfleecetäcke...

wpid-imag1050.jpg

Camouflagetyg... haha -manligt.
Det var snyggt, och smart! Kan ju såklart sy eget! Jag tror camouflage kan uppskattas.

Den paden var frän!

Det andra var liiite för färgstarkt, särskilt för sambon. Rosa och limegrönt är inte riktigt hans grej. Han gillar svart :)
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 410
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
825
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 299
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 608
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp