Bukefalos 28 år!

CRW Läderridstövlar?

L

Linn_89

Är det bra kvalisort på dem? Jag funderar på att köpa ett par läderridstövlar, mina första, och pappa kanske inte vill betala någon jättesumma för dem.. Hur är passformen? Ser de fort slitna ut? Hur ska jag sköta ridstövlarna efter användning? och för att de ska hålla så länge som möjligt och vara fina?
:confused: :confused: :confused:
De är iaf snygga och praktiskt med dragkedja (dragkedjan går väl att byta ut av skomakare om den går sönder, eller?)

Jag skulle behöva lite hjälp på traven!

Tack på förhand!
Från en nybörjare i stövelbranschen... :smirk:
 
Jag har oxå fungerat på dem. Jag kommer använda stövlarna så pass sällan, bara när jag tävlar ngr gånger per år och kanske när jag tränar för tränare ibland. Rider i skor annars. Därför har jag ingen lust att lägga ut flera tusen på att par stövlar. Men samtidigt vill man ju inte köpa ngt "skit".
 

Liknande trådar

Utrustning Hej, Har ett par Mountain High Rider II (läderridstövlar) som jag använt i ur och skur i ca 2 år. Jag är jättenöjd med kvalitén och...
Svar
13
· Visningar
5 557
Senast: Solvira
·
S
Hästmänniskan Detta kan bli långt, men jag måste få gnälla av mig lite, förlåt på förhand. Om ni inte orkar läsa allt kan ni skrolla till slutet så...
Svar
13
· Visningar
2 426
Senast: Tinuri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp