Bukefalos 28 år!

Cynorian Misty Prince

U

utsiktens007

Är nyfiken på min welshponnys farfar Cynorian Misty Prince. Någon som vet något om honom?
Skulle va kul o höra lite om hans avkommor osv! O gärna bilder :laugh:
 
Sv: Cynorian Misty Prince

Är en sektion C, vilket innebär att det är en welsh av cobtyp och ingen ren welshponny som vanligtvis är benämningen på sek. B. :)

Importerad 2004 från Storbritannien, infördes året efter i kvalitetsboken vilket innebär att han fick minst 40 poäng. (SWF godkänner inte längre hingstar, utan man kan i stort sett lösa licens på alla hingstar, men bara de bästa upptas i kvalitetsboken, lite förenklat) Kastrerades dock 2007.


Här hittade jag en bild på honom länk borttagen av moderator
Googla på namnet så får du upp en del användbara träffar. :)
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Lite nyfiken på vad import kostnader idag inom EU ligger på ungefär. Funderar på att ta hem en häst från Tjeckien och är lite...
Svar
12
· Visningar
1 112
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 863
Senast: Lhas
·
Hemmet Jag är bara nyfiken, ni som har gjort det eller vet vad det kan kosta, vad kostar det att dra in kommunalt vatten (avlopp finns) i hus...
Svar
18
· Visningar
956
Senast: mamman
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp