Dags för ny telefon

ExtraW

Trådstartare
Min iPhone sjunger på sista versen! Vad ska jag skaffa för ny?
Har ”alltid” haft iPhone så det lutar åt iPhone 14 när den kommer, men vill inte helt stänga dörren för andra märken heller!

Vad har ni? Är ni nöjda? Vad borde jag köpa? ❤️
 
Min iPhone sjunger på sista versen! Vad ska jag skaffa för ny?
Har ”alltid” haft iPhone så det lutar åt iPhone 14 när den kommer, men vill inte helt stänga dörren för andra märken heller!

Vad har ni? Är ni nöjda? Vad borde jag köpa? ❤️
Har en iPhone 8 Plus jag är nöjd med (som inte är inköpt privat) men skulle jag köpa själv skulle jag titta på iPhone SE som dottern har. Men har man pengarna att lägga och använder telefonen väldigt mycket så är säkert en iPhone 14 ett bra val.
 
Min iPhone sjunger på sista versen! Vad ska jag skaffa för ny?
Har ”alltid” haft iPhone så det lutar åt iPhone 14 när den kommer, men vill inte helt stänga dörren för andra märken heller!

Vad har ni? Är ni nöjda? Vad borde jag köpa? ❤️

Jag har en SE jag varit nöjd med men den börjar sjunga på sista refrängen. Tror dock inte att jag kommer att köpa 14, men kanske en 13. :)
 
Jag tycker det är onödigt mucket pengar på de nyaste modellerna, både av iPhone och tex Samsung. Jag har en xiaomi 12, och är supernöjd. Haft tre andra xiaomi innan denna och alla har funkat kanon (jag är en drulle och lyckas tappa dom till höger och vänster, i toaletter och asfalt, men innan jag haft sönder dom har dom funkat jättebra😂) :)
 
Jag är ganska snål så jag brukar utgå från hur mycket pengar jag vill lägga på en telefon. Sen tittar jag på vilka modeller som finns inom den budgeten.
 
Jag har en SE jag varit nöjd med men den börjar sjunga på sista refrängen. Tror dock inte att jag kommer att köpa 14, men kanske en 13. :)
Det är väl den SE som är från 2020 du har isf? Finns en SE 2022 som kom i mars, jag har den och är väldigt nöjd.
Men menar du att din SE som bara är två år gammal redan börjar bli dålig? :confused: Jag hade min förra iPhone, en 5S, i ca 6,5 år och använder den fortfarande hemma till att se på play på tvn.
 
Har iPhone 14 PRO. Verkar bra hittills! Kameran är riktigt grym!
Min gamla IPhone 11 PRO funkar fortfarande men mikrofonen är lite skev. Och den har en del färgfläckar 🙃 Den ska få bli ateljé-telefon på heltid nu.
 
Min iPhone sjunger på sista versen! Vad ska jag skaffa för ny?
Har ”alltid” haft iPhone så det lutar åt iPhone 14 när den kommer, men vill inte helt stänga dörren för andra märken heller!

Vad har ni? Är ni nöjda? Vad borde jag köpa? ❤️
Jag är jättenöjd med min iPhone SE! Älskar att den inte är för stor!
 
Det är väl den SE som är från 2020 du har isf? Finns en SE 2022 som kom i mars, jag har den och är väldigt nöjd.
Men menar du att din SE som bara är två år gammal redan börjar bli dålig? :confused: Jag hade min förra iPhone, en 5S, i ca 6,5 år och använder den fortfarande hemma till att se på play på tvn.

Japp! Den har typ gett upp på livet och fryser sidor och är allmänt laggig tyvärr.
 
Jag har en Google Pixel 4a som jag är SUPERnöjd med. Den tar jättefina bilder och känns allmänt användarvänlig. Har för mig att min kostade under 4000 när jag köpte den och jag upplever den verkligen inte som "billig" i kvaliteten. Det finns en modell 6 nu för lite över 6000 kr, och utan att veta detaljer om iPhone 14 så har jag svårt att lista ut hur den kan vara värd så mycket mer.

(Vet att man brukar kunna få olika deals genom att skaffa abonnemang, men de har sällan verkat bättre än att ha friköpt telefonen och sen ha Hallons/Vimlas billigaste för 99 kr/mån )
 
Har Android själv (Sony Xperia) och övriga familjen har Samsung. Jag har iPhone på jobbet (tredje jag har där nu, på 4 år) och något jag reagerat på är att batteritiden på iPhone är otroligt mycket sämre än på androidtelefonerna + att de lägger av så fort det blir lite kallt. Bättre kamera än min Xperia, men i övrigt totalt värdelös.
 
Min iPhone sjunger på sista versen! Vad ska jag skaffa för ny?
Har ”alltid” haft iPhone så det lutar åt iPhone 14 när den kommer, men vill inte helt stänga dörren för andra märken heller!

Vad har ni? Är ni nöjda? Vad borde jag köpa? ❤️
Vilka funktioner i telefonen är viktiga för dig? Och vad får luren kosta?

Jag har haft android-lurar hela tiden och muna senaste telefoner har varit Samsungs A-serie, som är deras billigare alternativ till S-serien. De har varit fullt tillräckliga för mig, till rimligt pris - med tanke på att jag har en förmåga att tappa mina lurar i hårda golv alltför ofta så att den invändiga tekniken till sist ger upp och ny lur behöver köpas.
Jag köper lur kontant och har lågprisabonnemang (Vimla) istället för att köpa på avbetalning via telefonabonnemanget.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Då min gamla iPhone helt håller på att ge upp ska jag köpa ny telefon. Blev dock så irriterad på min nuvarande operatör Halebop att jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 388
Senast: sjoberga
·
Hemmet Har en cylinda diskmaskin från -17, insatt -18. Maskinen har låtit konstigt ett par dagar, men idag stannade den helt, vilket gjorde att...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Fibusen
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp