Bukefalos 28 år!

Dalacin vagitorier

marengo

Trådstartare
Buke verkar ju ha koll på det mesta, så ni kanske kan svara på detta med. Ska använda Dalacin i tre dagar, stoppade in den första igår precis innan jag gick och la mig. I bipacksedeln står det "När vagitoriet har satts in, smälter det och försvinner" - försvinner ut i min säng, menar de då? Känns som att jag knappast fick något i mig, för det har runnit ur mig hela natten, så fort jag vänder på mig. Trots att jag körde upp den så långt det gick. Är detta planen? Ger det ändå effekt? :confused:
 
Vaginatorer är obehagliga grejer :p På mig rinner det ur också, måste ha trosor på mig annars kan jag inte sova för det är så obehagligt när det rinner :yuck:
 
Har själv ingen erfarenhet men någon tipsade om att stoppa in en tampong efteråt. Hur mycket som istället hamnar i tampongen är oklart men knappast mer än det som annars skulle runnit ut.
 
Vaginatorer är obehagliga grejer :p På mig rinner det ur också, måste ha trosor på mig annars kan jag inte sova för det är så obehagligt när det rinner :yuck:

Känner snarare att jag hade behövt sova med blöja :laugh: Vaknade stup i kvarten av att det rann och fick torka.
 
Ingen tampong, då. Tack för infon!

Om inte trosan sitter tillräckligt tight för att slippa känna att det rinner, så testa att vika ihop några ark toapapper, längd som en binda typ, och lägg i trosan. Pappret brukar (i alla fall på mig) lägga sig lite snyggt "mellan vecken" och då blir det inte alls lika tydligt att det sipprar ut.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 517
Senast: Hedinn
·
Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
13 619
Senast: Lhas
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 246
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp