Bukefalos 28 år!

Dåliga serier du ångrar att du sett

True Blood. Började kolla för att syrran tjatade, så jag gav första säsongen en chans. Föll för somliga karaktärer och blev nyfiken på cliffhangern så jag fortsatte kolla trots att jag hatade både serie och huvudperson. Det resulterade i att jag såg hela serien och konstant bara var sur för att de prompt skulle ha ihjäl mina favoriter hela jävla tiden. Minns inte ens hur skiten slutade.

Sons of anarchy kan fan gräva ner sig nånstans också! Så jävla långtråkig skitserie som mest blir lite spännande i slutet på säsongerna. Har inte sett sista säsongen än och tänker fan inte göra det heller.

Har inte sett en enda serie av de ni nämner utom en litegrann. Men en sak som är märklig är denna serie jag inte kommer på namnet på men den är verkligen jättedåligt. Sett något avsnitt och förundrats att den öht går på tv. Handlar om en familj som verkar avsky varandra. Med en pappa som säljer skor och mamman som bara är hemma och har rött fluffigt hår. Heter nånting med Love and marriage.
Married with children! Älskar den, så jävla dålig att den blir bra :D
 
Oh ja!!
7 år. En jävla massa säsonger. Och allt gick bara runt runt runt. Sen kom det värsta av allt. Slutet.
Så brutalt jävla värdelöst. Jag såg det med @ajdidodii , och det var tur det för jag behövde någon att bearbeta det med. Herregud.

Jag såg typ bara 3 säsonger, gav upp redan där pga uttråkad (och då är jag ändå lite sådär att jag vill se alla säsonger om jag väl börjat kolla).

The affair ångrar jag att jag såg. Helt värdelös men kunde ändå inte sluta se. Kommer gaaaranterat se de kommande säsongerna också.

AMEN to that.
 
Jax ständiga bröl med "Tääääääära" och "The cluuuuuuuuub". Blööö.

Om Jax säger " I'm göing tö keep joo sejf. I PRÖÖÖMISE" då vet man att karaktären har fått sin dödsdom.

Av samma anledning håller jag mig undan GoT nu. Jag såg tre säsonger, sen fick det vara. Om alla ska ändå dö, då orkar jag inte titta.

Lost har en helt egen division av att det hade kunnat bli bra, men nä, säcken knöts inte ihop. Jag är glad att jag slutade titta halvvägs. Breaking Bad, trots att den gav mig ångest över mänskligheten, knyter ihop slutet iaf.
 
Alltså don't even get me started on Jax, helvete vad jag hatar den karln :cautious:

Ja alltså.. Han är sannerligen något speciellt.

Jag har inte sett klart de två sista säsongerna. Ser liksom till säsong 7 varje gång och sen ledsnar jag helt och orkar inte se klart det sista. Och sen när jag väl ska se klart det sista så har jag glömt vad som händer. The struggle is real och cirkeln är ond osv.
 
Om Jax säger " I'm göing tö keep joo sejf. I PRÖÖÖMISE" då vet man att karaktären har fått sin dödsdom.

Haha verkligen!

Typ alla han älskar kolar väl vippen i serien? Tara, hans mamma, han den skäggiga killen jag glömt vad han heter, hans styvfar. Måste se klart den så jag vet vem som mer dör.
 
Xena kringsprinsessan var väl inte högkvalitativ :laugh: Såg den under min tid som student

1882025.jpg


Numera ser jag knappt på tv, är sällan hemma
 
Jag vill nog också svara Pretty Little liars på det här. Nu kollar jag iofs mycket serier på nätterna när jag jobbar, så det finns väl ändå inte så mycket mer vettigt att göra. Men ÄNDÅ! Älskade första boken - hatade hur serien utvecklade sig :down: Den blir bara märkligare och mer obegriplig ju längre den går och karaktärerna gör ju inte direkt någon personlig utveckling inom områdena "tänk efter före" och självbevarelsedrift :grin:
 
Det är något med den. Måste genast kolla när nästa säsong kommer ut.

Jamen första säsongen tyckte jag var asbra faktiskt! Sen har det successivt gått downhill from there och den sista säsongen med Noahs psykoser är bara sjukt märklig. Obs spoiler osv.
 
Jamen första säsongen tyckte jag var asbra faktiskt! Sen har det successivt gått downhill from there och den sista säsongen med Noahs psykoser är bara sjukt märklig. Obs spoiler osv.

Ja första säsongen var ändå bättre än de andra men nja, fortfarande inte riktigt min kopp te. Ja jag förstår inte alls vad som händer där och tycker han är tråkigast av alla att följa. :p
 
Appropå din nya avatar @Wysiwyg så är nog SATC den serie jag ångrar minst att jag har sett :love:

Samma här! Alltså blir skitless på satc rätt ofta pga sexistisk och trista stereotyper osv men ja, det är ändå något med den. Har sett den så många gånger om att jag kan alla avsnitt utantill.

Och den bilden jag har som avatar är nog favoritscenen i hela serien, när Charlotte ringer Samantha och hon är upptagen med att onanera. :D
 
Game of thrones. Har lyckats att inte se klart! Är annars en sån som MÅSTE se klart än att det är dåligt. Vill ju veta hur det slutar..
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp