Dela GPS position?

Pialotta

Trådstartare
Jag vill dela min GPS position från mobilen, främst när jag rider men gärna annars med då jag är mycket ute i skog och mark.

Vilken app är bäst till det?
Läste om någon som hade en smartklocka som delar position till anhörig, kan det vara något?
 
Jag vill dela min GPS position från mobilen, främst när jag rider men gärna annars med då jag är mycket ute i skog och mark.

Vilken app är bäst till det?
Läste om någon som hade en smartklocka som delar position till anhörig, kan det vara något?
Iwatch är den bästa tycker jag. Man måste inte heller ha telefonen med sig ut heller utan det räcker med klockan. Dyr men värd pengarna enligt mig.
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
527
Senast: cili
·
Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
588
Senast: Piglet82
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
2 027
Senast: mily
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 302
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp