Bukefalos 28 år!

Dell Ridge Image avkomma= pris?

varmblodstravare

Trådstartare
Har en 3 åring avkomma efter Dell Ridge Image. Springer intervaller i 1.50-2.00 min tempo, ej premad. Morfar är Ideal Sund

Vad skulle ni kunna tänka er att betala för den avkomman?
 
Sv: Dell Ridge Image avkomma= pris?

Jag tror inte att du får något mer än slaktpriset för en sådan häst!
 
Sv: Dell Ridge Image avkomma= pris?

okej, jag leasar nämligen denna hästen och jag frågade ägaren vad dom skulle sälja hästen för och det var 25.000 kr :nailbiting:
 
Sv: Dell Ridge Image avkomma= pris?

De får aldrig de pengarna.

Jag håller med övriga i tråden om värdet 0 kr - 2500 kr.
 
Sv: Dell Ridge Image avkomma= pris?

*KL*

skulle verkligen inte köpa. Lämna tillbaka och satsa på någon som har lite talang :)
 
Sv: Dell Ridge Image avkomma= pris?

Inte mer än det som motsvarar affektionen Du har för hästen. :)

Tiderna den presterar tycker jag inte är värt att betala för. :o 25 000:- är helt ute ur världsbilden. Det kan du få något mer intressant för.
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 920
Senast: Gunnar
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 411
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag har spårat upp en av mina ponnys som såldes av ekonomiska skäl för några år sedan. En ponny jag tyckte mycket om och planen...
Svar
14
· Visningar
2 352
Senast: Billy
·
Hästmänniskan Jag har de senaste sex månaderna surfat runt bland saluannonserna av häst på internet, fyra år sedan sist. Det verkar som det blivit...
Svar
14
· Visningar
1 987
Senast: Zephira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp