Bukefalos 28 år!

Deprimerad

Smurfoff

Trådstartare
Som ni säkert läst tidigare så har jag haft otur med kärlek och blivit olyckligt kär de senaste två gångerna. Är nu ensam och känner att jag snart bara går in i väggen. Har fått mitt drömjobb, flygvärdinna fick fast tjänst förra månaden. Men har kommit i en svacka. Bara sover när jag är ledig tränar inte äter skräp börjat gå upp i vikt igen. Hade planer att hämta hem min häst från Turkiet men brännt mina pengar på skit de senaste månaderna..

Hur får man tillbaka livsgnistan igen? Har börjat drömma ofta att jag omkommer osv av en bilolycka, ramlar ner ifrån ett stup osv.

Sen är min mamma döende i cancer .. Hon är mitt allt.. Min pappa försvann när jag var 16, han ville inte ha med oss att göra.

Jag har egentligen allt. Ett fast jobb, fin lägenhet, vänner. Men blir sjukt deprimerad av att ingen kille vill något mer än sex. Känns som jag kommer leva ensam resten av livet.

Snälla skriv inte massa hat.. Ville bara skriva av mig lite. Och få lite pepp
 
Men jisses vad mycket jobbigt omkring dig; mest din döende mamma, tycker jag låter fruktansvärt jobbigt (ja det andra med såklart). Visst finns det killar som vill annat än bara leka i sängen, man ska bara ha turen att hitta en sådan, för de finns!

Men börja med att försöka ta hand om dig själv så är det sedan lättare för en fin kille att falla för dig! :). Försök se glädjen i det du har; du har ju ditt drömjobb- var stolt över det! :). Försök ta dig ut på promenader- man mår faktiskt så mycket bättre av det och då är det lättare att äta sunt, ta hand om sin kropp, bli snygg- känna sig snygg och fin!. Men först av allt! Ta hjälp av en kurator, du behöver hjälp! Du behöver INTE må såhär! Ta hand om dig! Styrkemram :).
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har nu jobbat på förskola i 6 månader och älskar det, och jag vill utbilda mig så att jag kan få fast jobb och inte bara lite timmar...
2
Svar
33
· Visningar
1 570
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
809
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 857
Senast: Whoever
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
32
· Visningar
3 298
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp