Bukefalos 28 år!

Dermatolog

lisa412

Trådstartare
Jag känner att jag aldrig riktigt får ordning på min hud.. Så jag funderar på om jag kanske borde besöka en dermatolog (eller vad de kallas?) så man kan komma till roten av mina problem.

Är det nån här som besökt en dermatolog eller nån annan sorts hudexpert och som fått bra hjälp?

Jag har ju egentligen inga extrema problem men lite småsaker som jag inte gillar och sen kan det ju vara bra att man tar hand om sin hud på bästa sätt :)
 
Har inte besökt någon själv, kanske i framtiden. Däremot kollar jag på Dr. Sandra Lee på youtube, tycker det är riktigt intressant att se vad de kan göra och vilka förändringar det blir. :up:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 083
Senast: Rugge
·
Hästvård Hej! Har ett fullblod som får småsår lite då och då. Vissa sår läker men andra sår får som stenhårda skorpor som inte ramlar av som de...
Svar
6
· Visningar
780
Senast: Fazeem
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 031
Senast: Ullmerkott
·
Hemmet Vi har köpt ett litet hus och ”alla” vill plötsligt komma och hälsa på. Vi ser det som sådär roligt att ha hela huset fullt med folk om...
2
Svar
27
· Visningar
2 856
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp