Bukefalos 28 år!

Det är ju bara lite knäckande ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
... när dottern sitter upp på "min" ridskolehäst och rider tusen gånger bättre första gången hon rider skrället :o :D

Det såg iallafall jättebra ut och det ska blir spännande på söndagens hemmamatch.

Fick även agera groom och göra iordning lilla Z.
Jösses, sadeln vägde bly och hästen är ju ett höghus. Inte lätt sadla där inte.
Men han är så himla mysig, när jag satte på senskydden kom en liten nos och kolla vad jag gjorde :p

Han gick mycket mycket bättre igår, även om han inte riktigt förstod varför han inte fick hoppa hindrena som stod på banan utan bara de fåniga små studsen :rofl:.Bjöd som en galning på räcket och blev skitsur när han inte fick hoppa.
Man kan inte annat än älska den hästen, han är bara för söt
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 985
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 723
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Redan före veckans första ridlektion så hade jag hamnat i ett läge där jag grubblade över vad det är jag håller på med och varför. Jag...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så var det dags för terminens sista ridlektion på ridskolan för mig, och den sista lektionen med fast plats i min ridgrupp. När jag kom...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp