Det här med tränare...

Vica

Trådstartare
Jag vet att det ligger miljoner trådar om detta men jag måste brar kolla med er;

Ni som bor i ett "tränar-fattigt" område, hur hittade just du din tränare? Hur många fick du "prova" innan du bestämde dej för just henne/honom?

Min "tränare" (kompis) flyttade till UK den 12 mars och nu står jag utan tränare.. Jag kan bara inte hitta en tränare som har vettiga ideér och ett humant pris.. Vill ju inte rida för någon man inte tycker om och inte delar värderingar..

Nå, hur gör djur?
 
Sv: Det här med tränare...

Finns massor av tränare häromkring.
Vad är inriktningen?
Vad är dyrt?
osv...
 
Sv: Det här med tränare...

Men om man inte vill rida för tex "rådjuret" då? Tycker det är väldigt dåligt med tränare här runt faktiskt..

Ja, max 100-200 för en timme..
Dressyr är enda inriktningen för mej :p
 
Sv: Det här med tränare...

Hej, titta in på www.tranarportalen.se där finns aukt. tränare som gått utbildning och har dokumenterad kunskap. Du kan söka på gren och i närområdet där du bor. Lycka till !!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 992
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 669
Senast: Lhas
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 812
Senast: lundsbo
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 184
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp