Heulwen

Trådstartare
Jag skulle vilja pröva på distans, men vad gör man när man inte har en egen häst? Nu har jag satt ut en annons på medryttare finnes(rubrik distans) och hoppas att jag får svar, men om jag inte skulle få det?
:confused:
Har alla som rider distans en egen häst?
Har ni några tips förresten om hur man tränar en häst att rida en pröva-på distans, eller behöver en häst med bra grundkondition inte träna för att klara en sådan?
Tacksam för svar! :bow:
 
Förlåt,blev lite för kort... Jag har hästar och bor på gård norr om stan. Vill gärna ha lite tränings/tävlingshjälp med mina hästar, så är du intresserad så skicka gärna pm!
 
Hejsan!
Jo, jag är intresserad! Jag har tyvärr inget körkort :( men möjlighet finns att få skjuts dit om jag kan få skjuts tillbaka till närmaste buss/tågstation :)
 
Hej igen! :)

Det finns buss som stannar utanför huset men den går inte speciellt ofta. Ett par km ifrån går andra bussar oftare, men jag kommer ju jobba endel och kanske inte alltid är hemma när du vill ha skjuts? Vart bor du?

Jag bor 16 km nordost om arlanda
 
Ja det var ju en bit. Men med dieselbil och turbo går det ganska fort he he :)

Hoppas du hittar din häst ändå!

:)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
406
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 675
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
680
Senast: valy
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 349
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp