"Distanskompisar"

Naqzita

Trådstartare
Hej alla distansintresserade :)
Nu vill jag börja med distansritt med mitt shagya-sto, men jag känner ingen annan som rider distans. Jag är 15 år och bor i Höör i mitten av skåne. Det skulle vara jätteroligt att lära känna lite folk som håller på med distans, få tips och kanske träffas och rida en tur tillsammans då och då? :)
Jag har läst massor om distans och även praoat hos en före-detta distansryttare, så av det har jag lärt mig en hel del.
Vet inte vad mer jag ska skriva, men hoppas att någon svarar :d och ni får gärna mejla mig eller adda naqzita@hotmail.com
kram!
 
Sv: "Distanskompisar"

Tacktack, :)
Har varit inne på hemsidan med jämna mellanrum, och blev väldigt snopen när jag för några månader sen var inne och upptäckte att en träningsritt var dagen efter... lite sent påkommet då ju, men hoppas på fler sådana så även jag kan vara med :D kram
 
Sv: "Distanskompisar"

hej du är välkommen till Anklams ryttarsällskaps Rid ut.gå in på vår hemsida där finns mer info.Det är som prova på Distans.Ha det bra.Kram o Välkommen till Distansen.
 
Sv: "Distanskompisar"

Det är på söndag den 31 maj ca kl 12.På Snogeholm.Föranmälan krävs.Välkommen.Rosa Eklund
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 271
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 478
Hästmänniskan Hej! Jag är en fjortonåring (snart 15) från norra Sverige som skulle behöva lite bra tips och svar kring ett litet problem jag har...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 789
Senast: Mabuse
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 506
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp