Bukefalos 28 år!

Ditt största misstag

Wille

Trådstartare
Jag funderar på om jag gjort något som jag ångrar och som varit negativt för mig. Det enda jag faktiskt ångrar är att jag jobbat utan tjänstepension i många år. Vad ångrar du?
 
Ingenting för det gör ingen som helst nytta. Vissa av mina beslut har varit mindre smarta men oftast har jag lärt mig att ta ett bättre beslut i en liknande situation (förutom när det gäller män... där har jag tagit dåliga beslut rätt ofta även om det för det mesta varit kul :angel:).

Att älta och ångra sig är bara dumt, en ska inte sitta fast i det förgångna.
 
6whhcb.jpg
 
Kan verkligen ångra att jag inte köpte en nyproduktion i Bromma till fastpris när jag pluggade. 1,8 miljoner för 65 kvm, de går för nästan 4 nu 😬
Kan man verkligen köpa för närmare två millar när man pluggar? Själv fick jag inte lånelöfte på över miljonen trots fast jobb.
 
Kan man verkligen köpa för närmare två millar när man pluggar? Själv fick jag inte lånelöfte på över miljonen trots fast jobb.
Om man har borgenär bakom sig (mina föräldrar), inte på egen hand. Jag skulle dock på utbyte i England ett år så det rann bara ut i sanden. På ett sätt gör det mig dock inget, hade jag köpt den hade jag kanske inte träffat min sambo och så vidare och så vidare.
 
En hel del. Saker jag gjort, saker jag inte gjort. Framför allt mycket i mitt liv innan 25 årsåldern.
Men det går ju inte att älta. Mer se till att jag om misstagen, det finns ju alltid nya misstag att göra...
 
Mitt ex gjorde slut med mig när jag var ca 25 år, vi var inte ihop på två veckor och sedan bönade och bad han att han skulle få komma tillbaka till mig. Eftersom att jag mådde väldigt dåligt då så lät jag honom. Jag önskar så här i efterhand att vi inte blivit ihop igen eftersom att förhållandet under de ca 8-9 åren efter detta inte var riktigt bra och mitt ex så ned på mig. Om jag hade gjort slut tidigare kanske jag hade haft barn idag.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 510
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Om ni hade kunnat bli av med ert största komplex, utan narkos, smärtfritt och med minimalt med åverkan på kroppen för 50.000:- - hade ni...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 430
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Jag var och handlade i en butik i helgen. Vid lösgodiset fanns en lapp uppsatt. På den stod det, att om man plockar godis men sedan...
2
Svar
39
· Visningar
3 765
Senast: Trasten
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 245
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp