Bukefalos 28 år!

Doktor Foster

Gammeln

Trådstartare
Hur i hela friden ska hon reda ut denna otroliga soppa som hon har hamnat i. Man tror ju att allt är påhittat för det finns väl inte på kartan att detta kan vara sant. Det blörjar med att doktor foster får en scarf av sambon att sätta på sin hals. När hon kommer till jobbet och klär av sig så upptäcker hon ett långt blont hårstrå på scarfen :eek:. Till saker hör att doktor Foster har brunt hår. Genast misstänker hon att sambon är otrogen. Sambo som :up:. Sedan börjar doktor Foster få en massa maniska tankar och vill naturligtvis rota i sambons mobil ( precis som man gör här i vissa trådar) men gör inte det i första taget men kan naturligtvis inte hålla sig utan gör det tillslut :D. Sedan lyckas doktor Foster nässla sig in på sambons jobb och rota i hans papper och kalender :eek:. Vem är sambon otrogen med. Det finns tre misstänkta blondiner. Grannens fru och dotter och så en annan blondin på jobbet. Det visar sig att sambon knullar runt med dottern :rofl:. Alla personer runt omkring doktor Foster har vetat tydligen utom hon själv. Sedan kommer blondin dottern in till läkarmottagningen för hon mår inte bra och doktor Foster håller på att krypa ut skinnet:crazy:. Gissa varför :angel:. Doktor Foster lyckas lura blondin dottern till att hennes läkare är upptagen eller var läkaren sjuk. Minns inte riktigt men iaf så tar sig doktor Foster sig an blondin dottern och undersöker henne. Blodprov o piss prov tas. Gissa resultatet....;).....gravid förstås med sambon:laugh:. Vilken soppa. Sen händer en massa på vägen o tillslut ställer doktor Foster sambon mot diskbänken men sambon blånekar till anklagelserna om otrohet. Sedan blir det ett spel elakt spel mellan doktor Foster o sambon som resulterar i att sambon får veta (dock inte av doktor Foster) att han har gjort blondin dottern på smällen. Sonen i huset vet ännu inte om detta. Blondin dottern tänker göra abort kl 13.00 och sambon får veta detta typ 20min innan. Sambon drar en lögn att han i ilfart måste till jobbet men i själva verket ska han till läkarmottagningen där aborten ska ske. I sista stund bestämmer sig sambon och blondin dottern sig för att behålla barnet. Vad vi inte vet är vad grannen tycker, unga blondin dotterns föräldrar. Vilket jävla bombnedslag detta kommer att bli, grannar emellan :rofl:. Sen finns där även ett sidospår iform av en advokat som är gift och som kom till dktor Foster för att undersöka sig för han mådde inte bra. Kommer doktor Foster att vara otrogen med honom :confused:. Vilken jävla soppa detta är. Hur i hela friden ska doktor Foster reda ut detta. Den ena käftsmällen efter den andra tilldelas doktor Foster allt eftersom det avslöjas hurdan sambon är. Jag ser verkligen ingen lösning på denna osannolika soppa som har visats upp hittils. Frågan är ju om sambon verkligen är far till barnet O_o. Ska bli oerhört intressant att se hur doktor Foster klarar detta:nailbiting:. Var tror ni att lösningen ligger i
 
Doktor Foster var otrogen och gick i säng med grannen bara för att få ut ekonomisk information om sambon :meh:. Det var lite magstarkt tyckte jag O_o. Blondin dottern gjorde abort och sambons mamma tog livet av sig. Soppan blir ju bara värre o värre eller rättare sagt starkare o starkare:wtf:. Doktor Foster har iaf beslutat att inte göra sambo som eftersom sambon verkar helt knäckt. Därmed är advokaten ute ur bilden..........eller är han verkligen det :angel:
 
Jag med.
Sedan blev jag lite bitter när jag insåg att hen spoilrat en potentiell spännande serie. :cautious:
Doktor Foster kommer till sambons arbetsplats där hon får se sambon hångla med blondindottern i parken. Men det märker inte sambon. När det är som allra jävligaste för doktor Foster så beslutar hon sig för att ta livet av sig. Men mitt emellan liv o död bestämmer sig doktor Foster för en hämnd mot sambon. Nu jävlar ska sambon ställas mot väggen. Så doktor Foster bjuder in sig själv o sambon till middag hos blondindotterns föräldrar vilket ogillas av sambon förstås. Vid matbordet är läget spänt mellan doktor Foster, sambon och blondindottern. Gud vad spännande :nailbiting:. Nu sitter sambon verkligen i klistret. Längtar redan efter nästa avsnitt. Hur fan ska detta sluta nu O_o. Ska sambon äntligen åka dit :grin:. Å vad kommer blondindotterns föräldrar att säga när dom får veta om deras dotter o sambons förhållande :eek:
 
Doktor Foster kommer till sambons arbetsplats där hon får se sambon hångla med blondindottern i parken. Men det märker inte sambon. När det är som allra jävligaste för doktor Foster så beslutar hon sig för att ta livet av sig. Men mitt emellan liv o död bestämmer sig doktor Foster för en hämnd mot sambon. Nu jävlar ska sambon ställas mot väggen. Så doktor Foster bjuder in sig själv o sambon till middag hos blondindotterns föräldrar vilket ogillas av sambon förstås. Vid matbordet är läget spänt mellan doktor Foster, sambon och blondindottern. Gud vad spännande :nailbiting:. Nu sitter sambon verkligen i klistret. Längtar redan efter nästa avsnitt. Hur fan ska detta sluta nu O_o. Ska sambon äntligen åka dit :grin:. Å vad kommer blondindotterns föräldrar att säga när dom får veta om deras dotter o sambons förhållande :eek:
Sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuta *håller för ögonen*
 
Nej då, såg det nyss på SVT1 på typ bästa sändningstid :p
Missa inte sista avsnittet av Doktor Foster ikväll, på bästa sändningstid ;). Ska Doktor Foster lyckas sätta dit sambon vid middagsbordet där alla inblandade sitter tillsammans :nailbiting:. Med tanke på allt som hänt Doktor Foster så är det väl inte troligt att allt kommer att lösas under ett enda avsnitt :confused:. Det blir säker säsong 2 då :D. Sambo som:up:
 
Men herregud! :rofl: :rofl: :rofl: Är detta på riktigt! ;) (Nåja, tv i alla fall)
Jag som var helt övertygad om att @Gammeln hade långtråkigt. :angel: :o ;)

Det här måste jag ju titta på bara för det. :D
Vilket klimax det blev under middagen och vilken urladdning som följdes :bump:. Går det verkligen till så här i verkligheten när nån blir avslöjad för otrohet ? Att ena sambon blir fullständigt galen och att man slåss om det gemensamma barnet

Det visade sig att blondindottern inte hade gjort abort och att sambon valde henne framför Doktor Foster. Sambon verkar vara ruinerad nu och han o blondindottern ska flytta till London. Det blir säsong 2 som nu är under inspelning och visas nästa år :banana:
 
Jag har inte sett förut utan började kolla vad middagen. Sen fortsatte jag kolla.
Typiskt mig att börja se en serie vid sista avsnittet. Men det kanske finns på SVTplay?
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 152
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Okej, nu behöver jag er hjälp innan jag placerar en bomb på vårdcentralen ( ;) Jag har haft, vad jag hoppas, otur med läkare. Den...
2
Svar
24
· Visningar
3 917
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn Min dotter som snart fyller sex har precis börjat i förskoleklass. Jag kan inte direkt påstå att det fungerar bra varför jag undrar om...
Svar
4
· Visningar
1 519
Senast: ameo
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 387
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp