Bukefalos 28 år!

Dressyr-VM i Herning

Är det någon mer än jag som har en Fler Avsnitt skylt över bilden? Så otroligt irriterande. Försökt starta om allting. Men det hjälper inte.
 
Tyckte att hästen gick bakom lod lite för mycket, men tydligen spelar det ingen roll på den här nivån. :( Sen försöker ju karln inte ens göra halt på slutet, blir så less.
 
Tyckte att hästen gick bakom lod lite för mycket, men tydligen spelar det ingen roll på den här nivån. :( Sen försöker ju karln inte ens göra halt på slutet, blir så less.
Precis min tanke. Vad är det som gör att dom får höga poäng trots nästan ständigt bakom lod?
 
Precis min tanke. Vad är det som gör att dom får höga poäng trots nästan ständigt bakom lod?

Medan min fröken går lite över tygeln och får som max 55 %. (iofs rider vi inte på svår nivå, men jag tycker det ska vara nån slags likhet ändå).
 

Liknande trådar

Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 970
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Johanna Due Boje och Malin Wahlkamp-Nilsson gjorde dyrbara missar i sina program. Therese Nilshagen på Dante Weltino och Patrik Kittel...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det började skakigt för Sveriges dressyrlandslag när de blev av med rutinerade Patrik Kittel med bara dagar till start. Men Antonia...
Svar
0
· Visningar
552
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, Therese Nilshagen, Antonia Ramel och Juliette Ramel, samt reserven Rose Mathisen. Det är Sveriges trupp till dressyr-EM.
Svar
0
· Visningar
543
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp