Bukefalos 28 år!

Dressyrryttarna på stor häst då

Sv: Dressyrryttarna på stor häst då

Hm, jag har faktiskt ingen aning alls var i danmark de kommer ifrån, mer än en hästhandlare :p Ridskolan köper dem från en annan hästhandlare i Skåne. Men jag ska höra mig för lite i stallet.
Har en några små bilder på honom i alla fall:

Mitch20copy.jpg


http://img.photobucket.com/albums/v234/Sonita/mitch4.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v234/Sonita/mitch3.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v234/Sonita/mitch2.jpg

Mitch Söndergaard, född 1998
 
Sv: Dressyrryttarna på stor häst då

Åååh, var o kikade på en hingst E: Michellino, hur fin som helst :love:
 
Sv: Dressyrryttarna på stor häst då

Skulle vara kul å veta vad dom kommer i från :)
men mitch såg juh himla trevlig ut iaf... bilden som syns i inlägget var bäst :d väldigt fint huvud :d
 
Sv: Dressyrryttarna på stor häst då

Michellino hästarna får vissa drag av honom och blir himla fina :d *vadå opartisk* :angel: :D
min skulle juh bli avelshingst egentligen, men lite olyckliga omständigeheter satte stopp för det.. men jag tycker lika mycket om honom ändå :love:
vart stod hingsten ni tittade på??
 
Sv: Dressyrryttarna på stor häst då

Jag ska ha en dressyrhäst, men vi är lite för bra på att vimsa runt till olika grenar.

Bristol är ett 7 årigt halvblod på 173 cm. Jag äger halva hästen sedan två år tillbaka.
detail

Två år sedan.
detail

Annars pysslar vi lite med körning
detail

Leker bruks häst
detail

Eller nyttjar den ENORMA hoppkapaciten ;)

Vet inte hur man infogar bilderna direkt i inlägget....
 
Sv: Dressyrryttarna på stor häst då

Ja, jag ska till stallet på fredag, så jag PM:ar dig fredag/lördag. Låter bra?
Jo, han har himla fint huvud :love:
 
Sv: Dressyrryttarna på stor häst då

Jag är 19 år, bor utanför Uppsala.

Jag rider och tävlar mitt halvblod Rozzini, som jag haft i ett och ett halvt år nu, (fux f.93 e. Happy Day ue. Herkules) i medelsvår B.Vi var b la 2:a i senior DM 2004. Vi har även nosat lite i George.

Nästa säsong är målet YRSM, och någon omgång av Kraaft Cup. Rozzini är min absoluta drömhäst, han kan "allt", älskar att arbeta/tävla och han säger aldrig nej.
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 383
Senast: LiviaFilippa
·
Ridning Har sett att flera andra årtal har egna trådar. Så varför inte skapa en tråd för våra 02or då?! För jag kan väl knappast vara den enda...
Svar
5
· Visningar
1 305
Senast: fio
·
M
Hoppning Jag är lite förvirrad nu. Jag fyller 14 i år och ska lämna tillbaka min C-ponny som jag har på foder. Därför vill jag ha en ny häst...
2
Svar
33
· Visningar
3 324
Senast: MoaAmanadaa
·
Hästvård Hej! Tänkte höra era åsikter litegrann... Jag köpte en ny häst (hblsto f. -97) i november. Hon var då kontinuerligt riden i ett och...
Svar
8
· Visningar
1 470
Senast: Kalasbruden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp