Bukefalos 28 år!

Dressyrsadel

mea84

Trådstartare
Jag är ute o letar efter en dressyrsadel med enkelkåpa. Drömmen är en Henning men känner att den är lite för dyr! Min smärtgräns går vid 35.000 kr.
Har ni några tips på dressyrsadlar med enkelkåpa?
Tacksam för alla tips!
 
Sv: Dressyrsadel

childeric, du bör klara din budget, annars finns många på beg marknaden för runt 20´
Equipe har flertal dressyrmodeller de flesta runt 30-20´
annars finns budgetsadeln Ordo Equester Venus, nypris ca 15´
 
Sv: Dressyrsadel

En ordo har jag redan och vill ha en sadel som passar perfekt till min främsta tävlingshäst. Equipe går bort pga den raka bommen. Funderar på en childeric...
 
Sv: Dressyrsadel

är osäker på hur svänd bom du kan få på childericken. Min är relativt rak.
Ring och prata med ÅF
 
Sv: Dressyrsadel

En ordo har jag redan och vill ha en sadel som passar perfekt till min främsta tävlingshäst. Equipe går bort pga den raka bommen. Funderar på en childeric...
 

Liknande trådar

Utrustning ”värmelampa” för att det är just värmen jag är ute efter, de kallas väl solarielampor med i en del stall men jag tål inte solen ;) så...
Svar
16
· Visningar
1 154
Senast: JohannaB
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 427
Senast: Buongusto
·
Utrustning Jag har ett islandssto som behöver tryckavlastande gjord. Den vi har nu är 40 cm och är för lång. Den funkar hjälpligt, men hästen är...
Svar
6
· Visningar
533
Senast: smedsussie
·
Utrustning Bröstan på min sele var med om en liten olycka och behöver sys ihop igen (och ersätta lite läder) men jag känner att jag inte skulle...
Svar
1
· Visningar
357
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp