Bukefalos 28 år!

"Dressyrtid"

N

nässla

Jag ska vara med i en träningstävling i dressyr, har 34 starter före mig. Hur lång tid kan jag räkna med att det tar? Det är 3 st i LC:1 övriga LB:1, inga pauser inplanerade.
 
Sv: "Dressyrtid"

ca 7-8 min/ekipage eller typ 8-9 i timmen, men sen är det ju olika från dommer till dommare, dommare söder över dömmer snabbare än våra dommare här i norr :smirk:
 
Sv: "Dressyrtid"

Tack tack :bow: Verkar som att jag kan ta lite sovmorgon i alla fall då :)
 
Sv: "Dressyrtid"

Det brukar vara minst två pauser också á si så där tio till tjugo minuter även om det inte står med i startlistan.

Lycka till!
 

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
368
Senast: Shaggy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
360
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 313
Senast: Fiorano
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 393
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp