Du vet att du är hästmänniska när...

Hah! Efter jobb :rofl: här äter man efter att stallet är helt klart och så sitter man som nu och funderar på om chips är en bra kvällsmat eller om man ska äta en macka också innan man ska gå och lägga sig. Säng tiden för mig är iofs också helt förbi så velar mellan sömn mat och buke ;). (Börjar jobba om 4h förresten :banghead:)
 
Jag har problem med att backa bil utan släp.. jag gör rattrörelser som jag har släp först :p
Detta har jag gjort såååå många ggr så det är löjligt! Det är lite pinsamt om man har någon bredvid sig som inte är van att köra med släp, de undrar ju om man är helt knäpp som inte kan backa :p

Sambon påminner mig bara om att jag inte har släp när det händer :rofl:
 
...när man hellre går ut och rider en fredagseftermiddag i december, än att vara med på personalfest.

Nu skulle jag aldrig välja bort personalfest hos oss. Jag har fantastiska kollegor och ett relativt litet företag.
Alla följer alltid med av samma anledning. Endast sjukdom eller annat akut får oss att stanna hemma.

Idag var det dock lite jobbigt då taxin, trots fyra påringningar hela tiden glömde bort vår beställning och avbokade den åt oss hela tiden, kom som senast 1 timme och en kvart efter avtalad tid.
Det var lite jobbigt i skitväder och finkläder!
 
...När kursarna undrar vad det är för konstiga "skinnlappar" på insidan av benen på dina "nya" jeans...O_o :cautious: (Läs: Jeansridbyxor).
...När man inser att ens müsli, som man skulle ha som garnering till den lilla yougurtbyttan/lunchen i skolan, smakar "misstänkt likt" H.Hs müsli. :cool: Kan förövrigt förtydliga att lucern, linfrökaka, drank och torkade morötter, sammanblandat, inte på något sätt är farligt för människor. :p
 
Åh dessa broddar! Jag har hittat i fickan på vardagsjackan och i en väska som absolut aldrig varit i närheten av stallet. HUR?:confused:
 
Du vet att du är hästmänniska när du (och hela släkten får bara följa med) planerar julaftons tider efter fordringar och intag :p
Rida och fixa stallet innan Kalle, eftermiddagshö i hagen när de andra förbereder maten, äta och prata med tomten, innan det är dags för kvällens intag :love:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 352
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 925
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Jag blir tokig. Jag skrev ju i början av sommaren att vi hade löss, vi är fortfarande inte av med dom. Under tva perioder i sommar har...
Svar
16
· Visningar
1 325
Senast: turbofling
·
IT & mobiler Till min förvåning är numera vår grupp för byn privat! :cry: Det är verkligen inte meningen. Hittar ingenstans där jag kan göra gruppen...
Svar
18
· Visningar
1 047
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp