Bukefalos 28 år!

Dubbelpostning av trådar

A

amanboriel_

Varför får man inte lägga in samma tråd på olika forum?

(Har inte tänkt göra det, men jag undrar varför.)
 
Sv: Dubbelpostning av trådar

För det första är väl oftst frågorna relaterad till någon rubrik, då flyttas den från det felaktiga forumet till det rätta. Dessa 2 trådar slås sen ihop till en och samma.

Frågan är snarare varför skulle man vilja dubbelposta trådar? Vad förväntar man sig av det?
 
Sv: Dubbelpostning av trådar

Helt enkelt för att de som läser på forumet ska slippa läsa samma tråd på flera ställen. Det blir för tjatigt. Därför får man bara lägga en tråd på ett enda forum.
 
Sv: Dubbelpostning av trådar

Boj skrev:
Frågan är snarare varför skulle man vilja dubbelposta trådar? Vad förväntar man sig av det?

Man kanske vill ha svar på något fort och därför lägger ut sin fråga både på ungdom, äldre ungdom och senior..

Men med mandalakis så förstår jag..
 
Sv: Dubbelpostning av trådar

Men du, för att få ett snabbt svar rekommenderar jag en chatt sida. Då får man nog svar rätt snabbt, en diskussionssida ger inte samma respons med samma snabbhet. Dessutom tror jag att du skulle verka tjatig om du ställde frågan 3-4 ggr på en chattsida. :angel:
 
Sv: Dubbelpostning av trådar

Jo visst jag har varit och kollat där, men det finns ju bara senior och ungdom.. Är det fler chattrum på G ? Ex "hästrum" mfl ?
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Gunnar
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 102
Senast: skiesabove
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Lillefrun
·
Tjatter Blev inspirerad av en annan tråd och undrar hur era förlovnings- och vigselringar ser ut? Min ring ser ut såhär. Det är vitt guld och...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 496
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp