Bukefalos 28 år!

Efter uppdateringen.

Humelibumlan

Trådstartare
Efter den stora uppdateringen som Gunnar gjorde så har det blivit knas i min "kontrollpanel" och trådar jag svarar i hamnar inte under prenumerationer, den uppdateras oxå väldigt konstigt och olika, lite slumpmässigt verkar det som??

Är det några nya inställningar och knappar man bör trycka på, som jag missat eller är det bara något som blivit?
Ska det vara så?

//Humlan, blir jätte förvirrad :o
 
Sv: Efter uppdateringen.

Har du kollat alla inställningar under kontrollpanelen? Tror det skall finnas inställningar där för hur prenumerationer normalt skall hanteras.

I övrigt får gärna andra komma med tips och idéer runt prenumerationer, eftersom jag själv inte använder dem.
 
Sv: Efter uppdateringen.

Gunnar skrev:
Har du kollat alla inställningar under kontrollpanelen? Tror det skall finnas inställningar där för hur prenumerationer normalt skall hanteras.

I övrigt får gärna andra komma med tips och idéer runt prenumerationer, eftersom jag själv inte använder dem.
Jag har kollat, men hittar inget "särskillt"... Men jag har ju egentligen inte ställt in dem tidigare på något visst sätt, utan bara haft det som det kom och var :o
Men nu verkar det ha blivit rätt igen? Så det kanske bara var nå tillfälligt?

Annars tycker jag funktionen är väldigt bra och ser inget som skulle behövas förbättras eller ändras, jag använder den hela tiden...
 
Sv: Efter uppdateringen.

Jag blir inte riktigt klok här heller..så fort jag gå in på Buke så kommer den vanliga framsidan,men sen så uppdaterar sidan sig och så blir "Nyheter" "Error 404" (tror de står så).
Annars fungerar allt som vanligt tycker jag!
 
Sv: Efter uppdateringen.

jag måste uppdatera varje sida hela tiden... det behövde jag inte förut. då behövde jag bara uppdatera huvudsidan.
varför är det så?:confused:
 
Sv: Efter uppdateringen.

Vilken adress är det på sidan som sedan uppdaterar sig och vilken är det på den som du kommer till.
 
Sv: Efter uppdateringen.

Jag förstår inte vad du menar kan du förklara lite närmare.
 
Sv: Efter uppdateringen.

om jag tex går in i kategorin foder, så uppdaterar jag sidan och det går bra, sedan när jag går in i en tråd så måste jag uppdatera igen för att få fram de senaste inläggen.
det har jag inte behövt förut.
 

Liknande trådar

Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 212
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 533
Senast: Hedinn
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 479
Senast: alazzi
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Jag har uppdaterat två tilläggsprogram. Det ena som jag i brist på bättre just nu kallar för Live Update är det program som gör att...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp