ekonomiselar

Sv: ekonomiselar

*kl*

Drive out start är nylonförstärkt på utsatta ställen. Jag har den och jag tränar och tävlar med den i alla disipliner. Jag upplever inte att den är "dålig/vek" utan jag tror att skillnaden med den och dyrare mest är att den har lite sämre kvalite på lädret så att färgen kan släppa lite är det skaver och blir brun istället osv samt att finare selar är ännu mer mjuka. Annars är jag väldigt nöjd med den!
 
Sv: ekonomiselar

Lite trådkap. Jag letar efter en bröstsele till mitt varmblod som jag ska hobbyköra lite med 1-2 ggr vecka. Är det någon som kan ge tips på vad för sele jag ska köpa. har tittat lite på ädelssons kompletta standard sele och drive out start läder sele. Är det någon av de selarna som är bättre än den andra?
 
Sv: ekonomiselar

De finns ju ludd o sätta på bakselen så blir de kanske lite bredare yta än utan?

Har en drive out start sele till min shettiskille o tycker inte att den är speciellt tunn, verkar inte tunnare än dom vi körde me på skolan (om man lägger till storleksskillnaden på shettis bruksnordis :p )
Dock fick ja sätta på lite ludd på bakselen o draglinorna då dom skavde lite på ponnyn, men tidigare i år va han hopplös o fick skav av nästan allt :(
Bättre nu *peppar peppar*
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 405
Fordon (Jag skulle vilja döpa tråden: Finns det någon som vill spränga min bil?) Efter att ha haft ett minst sagt vansinnigt frustrerande år i...
2
Svar
30
· Visningar
2 866
Senast: Migo
·
Övr. Barn Sedan en tid tillbaka är vår snart åttåriga son extremt konfliktsökande i hemmet. Det är alltså med mig och hans far som dessa bråk...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
12 566
Senast: Imogen
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 913
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp