Bukefalos 28 år!

En dag pa stranden i Florida...

hastflicka

Trådstartare
Ropade du?

beach1.jpg


Vad menar du med att man inte far springa och leka "on the dune"? Jag ar saker att det bor faglar dar, jag vill bara ha en liten munsbit, men kanske du har en i stallet? Huh?

beach5.jpg


Vagorna ar sa laskiga... och hogljudda. Man vet inte alls vad dom kan gora.

beach4.jpg


Oh my... den tog mig nastan...

beach2.jpg


Jag hittade nagot, jag hittade nagot... jag slar vad om att det ar atbart ocksa!

beach6.jpg


Okay, okay, sa vattnet var inte sa laskigt trots allt... om nu en fagel bara kunde flyga lite lagre och inte ha sa brottom ut over havet.

beach3.jpg


(Inga faglar eller andra djur var skadade i den har productionen... Den enda skadan var lite tand marken pa en sedan lange dod manet.)
 
Sv: En dag pa stranden i Florida...

Haha goa bilder på en tokig vovve, men jag trodde det skulle vara FLORIDA detdär ser ju ut precis som vilken längre strand i Sverige som helst ;) *hihi*
 
Sv: En dag pa stranden i Florida...

Jag vet....:grin: det ar sa mycket snackor i vattnet som slas sonder i 'surfen' att sanden ar orange i stallet for vit, som sanden ar i Florida. Det nastan syns att sanden ar gra dar den ar blot...:angel: Understrommarna ar starka efter den har 'beachen' och det ar 'stenar' (coquinas) i surfen sa en mulen dag ar det ingen utom en fiskare eller tva dar eftersom det inte ar ett lampligt stalle att bada... So den dagen var det en fiskare, en man som laste en bok i la av en 'dune' och sa Mandy och jag som tog en lang promenad.:D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Utom inkallning da. Har man inte det kan man ju inte alls ha hunden los. Nagonstans. Vad tycker ni ar nasta viktigaste egenskapen for...
2
Svar
20
· Visningar
2 532
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp