Bukefalos 28 år!

En del "spydiga" svar

Sv: En del "spydiga" svar

I en idealisk värld så nej, naturligtvis inte men där tycker jag att man för sin egen skull kan använda sig av ignoreraknappen.
Om det ofta är så som du beskriver ovan så är det mest effektiva sättet att få stopp på elefantandet att de övriga 20 inte går i svaromål.


Ja du har rätt i ofs, det funkar på de flesta troll.
Men frågan är vad som händer när trollen är fler än ett.
Och - De när de har roligt


Och jag saknar de där 20 på vars bekostnad de roat sig.

De 20 som stänger av - som använde ignorerarknappen på hela buke.

som hellre avstår helt och hållet.


Vi lever inte i den bästa av världar, men den borde kunna vara bättre...
 
Sv: En del "spydiga" svar

Det här svaret är ju inte heller så kul.....

Jag sa ju det undrar just varför du startade öppnade denna tråden

Du citerar susan fel, och susan kan svara, men det blir meningslöst då du inte erkänner det som står i Ridhandboken för kunskap. och heller inte verkar förstå det.

Självklart har du rätt - det blir ingen ridning av att bara åka häst.
men 99 % av ryttarna har inte tillräckligt genomsläpplighet för att hästarna skall gå genomsläppliga.
Ett av balkenhols budskap - men du tror ju inte på honom heller.

Att stabilisera ovanför BH bandet ökar ryttarens genomsläpplighet, men du tror ju inte på biomekanikså varför ens diskutera det???

Hörrö ;)


Antingen har hästen med sig bakbenen eller inte. Antingen är häst och ryttare gensomsläppliga eller inte

Studsa i frid kära du :)

Jag vill bara få lite balans i diskussionen här, dem som påstår att andra jagar bort de 20, kan ju granska egna svar, detta kom upp snabbt vid sökning tex.

Ja jag har svarat mindre trevligt också, är inte alls bättre ;)

Men om någon ensidigt jämrar sig som offer för andras elakheter och särskilt gör sig till talesman för andra dessutom, de 20 stackarna som mobbats ut:cry: så får vi ju ta och återvända till verkligheten kanske:cool:

Alltså är det du Fredrik, alias Susan, som skrivit det citerade, om du minns......kanske inte helt ödmjuk attityd eller.....??
 
Sv: En del "spydiga" svar

I bland underlättar det att tänka längre än näsan räcker tycker du att ditt svar är i närheten av vad tråden handlar om??
 
Sv: En del "spydiga" svar

Jag svarade på:
.

Är det rappakalja att välja att kopiera in svaret?:confused:

Än en gång Attjoo: Läs innan du yttrar dig :idea:

Jag utgår ifrån att förstår att Åke inte syftade på "manuskript" eller "engelskaprov". I sammanhanget är det naturligtvis rappakalja och oartigt att ge ett sådant svar. Om något så visade du att svaret tydligen inte var så "lätt att hitta" som du ville ge sken av, eftersom du själv inte klarade av att göra det.

Jag tycker att du regelbundet ger otrevliga svar på Dator, som inte heller sällan är felaktiga. Jag står helt bakom att med förklaring stänga upprepande trådar och att uppmana folk att söka hos google/programmets tillverkare/bukefalos för svar innan de ställer frågor, men man kan göra det artigt. Det är viktigt att komma ihåg att för personer utan datorvana är det inte självklart att söka på Google, eller hur man söker på Google för att få relevanta träffar.

Varför inte spara spydigheterna till de som ber om dem, med dubbelinlägg, inlägg på fel ställe för bättre uppmärksamhet och två-minuters-bump:en "Ingen???"?
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 589
Relationer Såhär i bröllopstider har jag fått en inbjudan för någon månad sedan. Mamma ska gifta sig med sin sambo sedan många år tillbaka. Jag är...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 602
Senast: Avalbane
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
977
Senast: Skorpion76
·
Äldre Vi tolkar ju ett språk i skrift olika, det har jag förstått. Ett språk som är skrivet så att det inte missförstås är ju bra, men...
Svar
12
· Visningar
1 820
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp