Bukefalos 28 år!

En fråga om otrohet

Men tänk mailet jag skulle kunna skicka. "Allmänt anrop, är det någon som kan erinra sig att ni legat med mig någon gång under åren? mvh mandalaki"

I väntan på svar:

giphy.gif
 
Förresten, vad anser ni om att berätta för sin partner om att man har haft sex med någon i umgängeskretsen? Jag tänkte fråga om man bör eller inte bör göra det, men sen slog det mig att det såklart beror på vilken relation man har om om man själv eller ens partner anser att sånt är viktigt. Men jag har ett exempel, mitt ex hade haft ihop det med sin systers kompis. Dom hade dejtat några månader men bröt sedan. Den här tjejen var ju såklart en del av vårt umgänge och eftersom hon var hans systers vän så kom jag aldrig på tanken att fråga hur de kände varandra. Efter en tid fick jag dock reda på att dom hade haft ihop det och jag blev lite ställd. Jag kände mig helt enkelt lite dum. Här hade vi umgåtts under en lång tid och alla visste om att dom hade haft ihop det förrutom jag. Exet resonerade så att han helt enkelt inte tyckte att det var relevant. Själv kunde jag inte bry mig mindre om själva grejen att dom hade haft ihop det och att vi alla fortfarande umgicks, det är väl inga konstigheter. Men jag tyckte att han kunde ha sagt någonting så hade jag sluppit sitta där och inte veta om någonting som alla andra visste i flera månader.

Hur hade ni tänkt?
Ons och sånt hade jag nog inte reflekterat över, men en längre tids förhållande med någon vi umgåtts mycket med hade varit en annan sak. Vi pratar mycket om relationer och tidigare liv, så det hade varit lite märkligt att det liksom inte alls hade kommit på tal.Det hade behövt vara ett aktivt utelämnande så att säga
 
Är just nu ensam tjej/kvinna på min arbetsplats m 4 män har inte legat m någon ( en är gay iofs) är det ngt fel på mig :(. Fast har ju precis träffat mr right ( hoppas iallafall) så fortsätter som innan jag chef de kockar ingen romantik :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 238
Senast: Anders
·
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
4 928
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Vad föredrar ni att dricka för alkoholfritt på fest? Jag ska köpa med mig alkoholfritt för egen del till en fest på lördag och funderade...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 332
Senast: mamman
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 973
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp