Bukefalos 28 år!

En fråga om otrohet

Du får gärna exkludera mig i ditt snack. Jag är fullt kapabel att tala för mig själv och tycker det är OTROLIGT nedvärderande att bli inkluderad i något jag inte uttryckligen står bakom.
Ja alltså det var ju inte riktigt så jag menade, men jag tycker gott att vi kan stötta varandra? Jag hänger liksom inte riktigt med i svängarna här.. om jag hade skrivit ett inlägg om att min partner hade varit otrogen och varit ledsen över detta så hade ni (nu syftar jag inte på dig @Lovisaleonora så du behöver verkligen inte ta åt dig) fantastiska bukefalister stöttat mig och säkerligen lynchat honom? så vad är skillnaden? Jag hade blivit otroligt ledsen och besviken om ingen hade berättat för mig om min man var otrogen.
 
...fantastiska bukefalister stöttat mig och säkerligen lynchat honom? så vad är skillnaden? Jag hade blivit otroligt ledsen och besviken om ingen hade berättat för mig om min man var otrogen.

Är du inte på fel forum nu? Jag hoppas verkligen inte du beskriver Bukefalos, att en mobb av bukefalister skulle lyncha (varken IRL eller här på nätet) utan något mer än en sida av historien.

Att däremot trösta, vända och vrida på ämnet är en annan femma.

Att du vill en sak ger dig absolut NOLL rätt att tala för alla andra. NOLL rätt.
 
Ja alltså det var ju inte riktigt så jag menade, men jag tycker gott att vi kan stötta varandra? Jag hänger liksom inte riktigt med i svängarna här.. om jag hade skrivit ett inlägg om att min partner hade varit otrogen och varit ledsen över detta så hade ni (nu syftar jag inte på dig @Lovisaleonora så du behöver verkligen inte ta åt dig) fantastiska bukefalister stöttat mig och säkerligen lynchat honom? så vad är skillnaden? Jag hade blivit otroligt ledsen och besviken om ingen hade berättat för mig om min man var otrogen.
Var du ledsen hade du fått tröst det tror jag också. Men lynchat honom hade jag aldrig gjort. Jag fattar inte ens varför du tror att det är någon allmänt vedertagen uppfattning att det är fel att ha sex med andra än sin partner.
Jag tex skulle aldrig gå in i en relation om det var villkorat med att jag bara fick ha sex med en person under tiden.
 
Ja alltså det var ju inte riktigt så jag menade, men jag tycker gott att vi kan stötta varandra? Jag hänger liksom inte riktigt med i svängarna här.. om jag hade skrivit ett inlägg om att min partner hade varit otrogen och varit ledsen över detta så hade ni (nu syftar jag inte på dig @Lovisaleonora så du behöver verkligen inte ta åt dig) fantastiska bukefalister stöttat mig och säkerligen lynchat honom? så vad är skillnaden? Jag hade blivit otroligt ledsen och besviken om ingen hade berättat för mig om min man var otrogen.
Jag är helt för att stötta varandra på Buke.
Men - jag förstår inte grejen "att vi girls alltid ska hålla ihop och stötta varandra för att man råkar vara girls". Om en girl tex gör något jag inte gillar måste jag ju kunna säga det. Alla girls tycker inte lika.
 
Okej jag har uppenbarligen inte samma syn på saker som ni andra här så ursäkta mig så mycket för kommentarerna. det ska absolut inte uppre
Jag hoppas du skojar! Jag blir galet provocerad! Har jobbat inatt med att skriva massa inför en upphandling och var så trött att jag funderade på hur jag ska komma iväg idag. Men nu blev jag pigg!!
Vem är ett svin? Hur kan man kalla någon för det på dessa grunder? Vet du det är inte ens olagligt att vilja ha sex med andra än sin partner. Kärlek kan väl knappast vara fel?
Och nej jag vill inte veta om min partners sexliv då jag inte är med. Inte grannens eller mammas eller nån annans heller. Det är privata saker.
Och inte vill jag vara med i nåt girls heller. Blä vad dumt.
Nu ska jag gå upp. Pigg.
Nu blir jag galet provocerad..
så enligt dig så är hade din man varit en underbar och helt fantastisk sambo även om han varit otrogen, så fint av dig att vara så open minded måste jag säga. I min värld så hade han åkt ut med huvudet före utan problem. Men åh jag kanske provocerar någon med det också
Herregud hur jä*la lätt retade är ni folk!
 
Okej jag har uppenbarligen inte samma syn på saker som ni andra här så ursäkta mig så mycket för kommentarerna. det ska absolut inte uppre

Nu blir jag galet provocerad..
så enligt dig så är hade din man varit en underbar och helt fantastisk sambo även om han varit otrogen, så fint av dig att vara så open minded måste jag säga. I min värld så hade han åkt ut med huvudet före utan problem. Men åh jag kanske provocerar någon med det också
Herregud hur jä*la lätt retade är ni folk!

FannyN hade inte ansett honom otrogen om de två hade haft en relation.
 
Okej jag har uppenbarligen inte samma syn på saker som ni andra här så ursäkta mig så mycket för kommentarerna. det ska absolut inte uppre

Nu blir jag galet provocerad..
så enligt dig så är hade din man varit en underbar och helt fantastisk sambo även om han varit otrogen, så fint av dig att vara så open minded måste jag säga. I min värld så hade han åkt ut med huvudet före utan problem. Men åh jag kanske provocerar någon med det också
Herregud hur jä*la lätt retade är ni folk!
Men alltså. Du har alltså inte läst tråden och nu vill du ha exakt samma diskussion en gång till, på de återstående drygt 500 inläggen? Det är ditt fulla allvar?
 
Okej jag har uppenbarligen inte samma syn på saker som ni andra här så ursäkta mig så mycket för kommentarerna. det ska absolut inte uppre

Nu blir jag galet provocerad..
så enligt dig så är hade din man varit en underbar och helt fantastisk sambo även om han varit otrogen, så fint av dig att vara så open minded måste jag säga. I min värld så hade han åkt ut med huvudet före utan problem. Men åh jag kanske provocerar någon med det också
Herregud hur jä*la lätt retade är ni folk!

Nej, det är inte provocerande att du tycker det du tycker för du har all rätt till din åsikt. Vad som är provocerande för flera av oss är att du verkar anse att ditt sätt att se på det är det enda rätta och att vi som tycker annorlunda är sjuka. Det är verkligen provocerande och rakt av obehagligt.

Jag har noll problem med din åsikt även om jag inte delar den och hoppas för din skull att din ev partner är enig med dig.
 
Okej jag har uppenbarligen inte samma syn på saker som ni andra här så ursäkta mig så mycket för kommentarerna. det ska absolut inte uppre

Nu blir jag galet provocerad..
så enligt dig så är hade din man varit en underbar och helt fantastisk sambo även om han varit otrogen, så fint av dig att vara så open minded måste jag säga. I min värld så hade han åkt ut med huvudet före utan problem. Men åh jag kanske provocerar någon med det också
Herregud hur jä*la lätt retade är ni folk!
Om han är underbar eller inte har inget med att göra hur många han knullar med enligt mig nej.
Snarare tycker jag nog att underbara män gott kan knulla runt lite för oss girls skull.
Man ska inte vara snål som min man sa när någon inskränkt ringde honom på jobbet och ville diskutera vad jag gjort med hennes sambo.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 226
Senast: Anders
·
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
4 899
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Vad föredrar ni att dricka för alkoholfritt på fest? Jag ska köpa med mig alkoholfritt för egen del till en fest på lördag och funderade...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 298
Senast: mamman
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 932
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp