En hamster?

Hamstrar är grävande djur, de vill gräva sina egna gångar. Naturligtvis kan man ha några rör som används som gömställe eller ute på "lekplatsen" men det kan aldrig ersätta ett rejält spåndjup där de själva får gräva.
Tack, då förstår jag.
Vi hade två olika burar till den sista hamstern och dom var sammanlänkade med rör, därav frågan om vi varit helt galna. Skönt att vi inte var det :up:
Den ena buren var en med djupt med spån för just grävning och med olika sovlyor, den ändra buren var annorlunda utformad och var "kök" och lekstuga. Han verkade iallafall trivas ypperligt i de 3 år han fanns med oss :heart
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 723
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 573
Senast: kma
·
Hundhälsa Hej! Jag skriver detta för att förhoppningsvis få andras synpunkter på vårat problem, men också för att problem ibland blir enklare...
Svar
14
· Visningar
3 970
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Masked Singer 2024
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Strejk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp