Bukefalos 28 år!

En liten fråga...

BitterAss

Trådstartare
Travmänniska till Galoppmänniskor :)

Tittade på Trion nyss & såg att P-A Gråberg red med svarta "porriga latex" byxor, why? Trodde man bara fick tävla i vita byxor?

Tacksam för svar från en icke insatt i galoppen ;)
 
Sv: En liten fråga...

nu minns jag inte ordagrant vad som står i reglementet men skiljedomstolen har iaf godkänt hans svart byxor så det lär väl inte stå något krav på vita i så fall.. Svarta är ju mycket mer praktiskt... :crazy:
 
Sv: En liten fråga...

Travmänniska till Galoppmänniskor :)

Tittade på Trion nyss & såg att P-A Gråberg red med svarta "porriga latex" byxor, why?

Han behöver väl skapa en image!:p Snusk P-A!:rofl::rofl:

Själv tycker jag det är snyggare med vita brallor till de flesta dressar men svarta kan va snygg till en svart och vit kanske?

Får mig får han gärna rida utan brallor bara han rider min häst men den här gången har han valt att rida Wonkey Donkey så han ligger inte på plus :devil:
 
Sv: En liten fråga...

Tycker att P-A's svarta byxor hade varit superläckra till min leoparddress med svarta ärmar och mössa,fattar ni hur läckert hade inte det varit då:idea:
 
Sv: En liten fråga...

ABSOLUT;det vore en ära ,du kan köra hela vinter med den om du vill.Hoppar inte av en wonkande åsna för ett sådant erbjudande är det hans loss helt klart:rofl:
 
Sv: En liten fråga...

Haha ni verkar juh helt sjuka här på "galopp" :rofl: heter hästen WOnkey Donkey? Lät som en sämre porrfilm.... Men då har jag fått svar iaf på min undran, det var första gången jag såg de svarta läckra brallorna...:D
 
Sv: En liten fråga...

mhm.. P-a's underbara lackbyxor. :rofl: Många disussioner har dragits kring de byxorna kring fikabordet. En gick till och med så långt att vi kom fram till att alla i stallet skulle ha varsin färg, svart, rosa, grön, blå... You name it ;)

För att besvara din fråga från en insatt. Det finns ingen regel i reglmenetet om att man inte skulle få ha svarta byxor och de i skiljedomstolen hade inget att invända så...
 
Sv: En liten fråga...

haha va snyggt :) ok, för jag trodde att det var som inom travet. Där ska man juh ha vit nederdel..
 
Sv: En liten fråga...

Haha ni verkar juh helt sjuka här på "galopp" :rofl: heter hästen WOnkey Donkey? Lät som en sämre porrfilm.... Men då har jag fått svar iaf på min undran, det var första gången jag såg de svarta läckra brallorna...:D

Fattar du hur vi har det? Hästar med namn som porrfilmsaktörer, jockeysar i latexbrallor och ägare med leopardmönstrade dresser. Jag ska nog börja med trav! Feta gubbar i galonbyxor! :angel:
 
Sv: En liten fråga...

oohh jaa de är så sexy! haha eller så har de inga rumpor alls eller går & kniper med skinkorna:rofl: snyggast är de som bara har en kulmage som står ut!

Tror jag ska börja med galopp, rena rama Hugh Hefner huset ;)

Fick lite mer förklarat av Hans G om "lack brallorna" nyss :D
 
Sv: En liten fråga...

hehe jag kan smyga in i omklädningsrummet nästa gång han rider monté löp på valla.....
 
Sv: En liten fråga...

Enligt RG är ju annan färg på byxorna okej. Men är nog mer av en moralfråga. Är det okej att bryta en sån här tradition.
 
Sv: En liten fråga...

I England har vi ocksa nagra av jockeysarna i svarta byxor under vintern o anledningen ar att de ar mer vindtata och inte lika tunna som de vita, alltsa inte lika kallt o rida med dem :P
 
Sv: En liten fråga...

haha stackarn är frusen.... kanske borde vara med i e tv serie.. Frusna män... eller Frusen jockey söker värme....:rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
Svar
18
· Visningar
495
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 228
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Igår låg jag i godan ro på soffan och tittade på "På Spåret" när det plötsligt började lukta rök. Jag trodde att jag inbillade mig...
2
Svar
26
· Visningar
2 870
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Vi upptäckte i höstas en missfärgning i taket under badrummet, tog ut en kompis som trodde det var rör som var lite otätat i badrummet...
Svar
5
· Visningar
1 232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp