Bukefalos 28 år!

En mördegskaka, någon?...

Status
Stängd för vidare inlägg.
från en ganska trött och mör en...

46179162_10156212161047620_4848259087743320064_n.jpg
En permonad med nypa frisk luft, Sofias änglar, en kopp kaffe och en mördegskaka.

Lite piggare...

Då ringde även kurator. Hon har tydligen samma nattatider som min gamla kurator...
Hon tyckte det såg ut som att jag fixat det hela bra. Jag hade mejlat lite grejer till henne, så hon har pejl på läget. Hon har pratat med försäkringskassan flera gånger så hon förstod inte varför de ringde o bråkade med mig igen...
I veckan som kommer ska hon ringa till fondansvariga, som tröttnat på mitt tjatande och ta reda på vad som gått snett.
Vi har lite annat som ska redas upp också, så jag kan få ro i själen.

Nu tar jag helg för nu... så får vi se när orken tar slut igen...
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
860
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 946
Senast: Mkb
·
  • Artikel
Dagbok Jag blev väckt av en katt i morse, som vanligt. Klev upp, matade katterna, satte igång vedspisen, gjorde frukost och åt. Sen började jag...
Svar
9
· Visningar
925
Senast: Sel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ingen tv, inget internet mer än 2 minuter i taget varannan timme och då är det Örebro Kommuns gäst-wifi med eget lösenord... hej hå vad...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp