Bukefalos 28 år!

En ny kattunge

C

cilvia

I torsdags fick vi hem vår lille Harry.
Han är bara 8 veckor, ja jag vet att det är alldeles för tidigt, vet att dom ska vara 12 veckor innan dom levereras.
Nu var det så att Harry hade ingen mamma, nånting hände med henne när dom var ca 4 veckor, så den som vi köpte Harry av hittade kattungarna ute.
Så hon har fött upp dom, och nu äter Harry egen mat och går på låda och mår kanonbra.
I vår familj finns det redan 2 katter och en hund, så sällskap har han, fast kattsällskapet är inte alltför lyckliga på honom.
 
hehe, det var ett kul namn han fátt iaf! :D Dom andra katterna mjuknar nog snart....var likadant för oss ner vi fick tre nya familjemedlemmar!

//Frida
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 256
Senast: Skjøldur
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 748
Senast: Nixehen
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 382
Senast: Migo
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
2 848
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Avmaskning trots nollat träckprov?
  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp