Bukefalos 28 år!

En tråd för tvillingföräldrar :-)

bambam

Trådstartare
Vet inte om det finns en sån här tråd redan, men jag chansar :)
Ni som har tvillingar, hur fungerar det för er? sover/äter dom samtidigt, gillar dom varandra eller kastas "onda ögat" på varandra?? Mina var lite så en period, nu börjar dom upptäcka varandra och dra och peta på den andre och tycka det är lite roligt.
Jag har en pojke och en flicka på fem månader, ljuvliga för det mesta och däremellan till priset av en annons på blocket under bortskänkes :p
Dom är två härliga personligheter, pojken är lite stillsammare och lugnare, flickan är fullt ös, mkt temperament och visar tydligt när hon är missnöjd eller glad.
Vore så roligt att höra om det finns fler "hästtjejer" eller killar för den delen,som fått tvillingar och även hur det funkar med hästeriet.
Så jag hoppas ni hittar hit :)
 
Sv: En tråd för tvillingföräldrar :-)

Jag har, de äter och sover inte samtidigt - de är 19 år nu och den ena har flyttat hemifrån !

Fast de var väldigt synkade när de var små.
 
Sv: En tråd för tvillingföräldrar :-)

mina är relativt synkade, men vissa dagar går dom omlott.
Ja är tydligen bara du och jag på hela buke som har tvillingar:p
vilka lykostar vi är ;)
 
Sv: En tråd för tvillingföräldrar :-)

Det finns fler !

Sar har två flickor, Timsetim har en tjej och en kille, Sunshine har också två flickor.

Sen är det en bunke till som jag inte riktigt minns vilka
 
Sv: En tråd för tvillingföräldrar :-)

jag var lite ironisk när jag sa att det nog bara var du och jag som hade tvillingar ;)

tycker bara det vore roligt att dela med sig och får höra andras erfarenheter.
Det här är mina första barn och jag hade turen att få en av varje på en gång, lite som ett kinderägg :laugh:
Allt blir ju annorlunda, alla prioriteringar vänds uppåner och (konstigt nog:p) är inte hästen det viktigaste längre.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp