Enkelt reflextäcke

tanten

Trådstartare
Jag har ett varselgult tunt täcke med reflexer på. Det tråkiga är att nuvarande hund är några kg mindre än den förra så han kan inte med bästa vilja i världen ha det täcket.

Googlar reflextäcken men de är antingen gråa eller tjocka fodrade. Kanske googlar fel sökord?
Har nån tips på LITET tunt reflextäcke (xs kanske) i varselfärg?
Gärna med magrem som inte sitter precis framför snoppen. Tröttsamt att tvätta magrem fter varje promenad.
 
Senast ändrad:
Tror biltema har i flera storlekar?
Edit: äsch deras minsta såg ut att vara 30 cm, gissar det blir för långt?
 
Jag har ett varselgult tunt täcke med reflexer på. Det tråkiga är att nuvarande hund är några kg mindre än den förra så han kan inte med bästa vilja i världen ha det täcket.

Googlar reflextäcken men de är antingen gråa eller tjocka fodrade. Kanske googlar fel sökord?
Har nån tips på LITET tunt reflextäcke (xs kanske) i varselfärg?
Gärna med magrem som inte sitter precis framför snoppen. Tröttsamt att tvätta magrem fter varje promenad.
De gråa är inte de full reflexade såna som lyser enormt. Såna jackor har vi. 😍
 
Jag har ett varselgult tunt täcke med reflexer på. Det tråkiga är att nuvarande hund är några kg mindre än den förra så han kan inte med bästa vilja i världen ha det täcket.

Googlar reflextäcken men de är antingen gråa eller tjocka fodrade. Kanske googlar fel sökord?
Har nån tips på LITET tunt reflextäcke (xs kanske) i varselfärg?
Gärna med magrem som inte sitter precis framför snoppen. Tröttsamt att tvätta magrem fter varje promenad.
Har du provat söka på reflexväst istället? :) Jag hade länge den här varianten till båda mina. Tror jag köpte dem på Arken eller liknande då.
1693509650756.png
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp