I en månads tid har de varit väldigt jobbigt..

Ångest, svårt att sova, magen har krashat, tinnituss(?) kommer och går.. o huvudvärk.

Vet att jag förtjänar så mycket mer än mitt ex och hur han behandlat mig. Men jag har liksom ingen annan som bryr sig som han.
Så även om han är dålig så är han de bästa jag haft på länge.

Jag vet att de handlar om att hitta nytt folk, nya relationer och bygga på.

Men just nu vill jag bara ha honom. Att han håller om mig ♥️
I alla dessa 8 år har vi hörts varje dag, hela tiden på messenger. Varje morgon, varje kväll.
Och nu är de tyst. Så tyst…

De relationer jag har har även krav på mig. Jag ska hjälpa till med de, göra det.
Det känns inte som bara jag duger för någon, utan de är vad jag gör för dem.
Slutar jag så är det de som slutar höra av sig.
 

Ja just det! Får inte va sjuksriven längre nu. Även om jag inte mår bra och inte orkar nått.
Jobbet tar nästan all energi. Har svårt med fokus för en film, magsmärtor, huvudvärk, ångest och sover dåligt.
Men nu har jag varit sjukskriven för länge så får 75% till 30de Januari sen är det 100% igen
 
Frågan är ju om en redan nu ska fråga om det går att gå ner i tid på jobbet?
Eller borde jag prova 100% först?
Läkaren tipsade om tjänstledigt deltid?
 
Frågan är ju om en redan nu ska fråga om det går att gå ner i tid på jobbet?
Eller borde jag prova 100% först?
Läkaren tipsade om tjänstledigt deltid?
Att gå ner i tid är väl en bra lösning om det funkar rent ekonomiskt. Risken är om du testar att jobba 100 och inte fixar det, att du krashar igen, och det är ju dumt.
Arbetsgivaren vill ju säkert veta det så snart som möjligt för att kunna planera, så fråga redan nu.
 
Att gå ner i tid är väl en bra lösning om det funkar rent ekonomiskt. Risken är om du testar att jobba 100 och inte fixar det, att du krashar igen, och det är ju dumt.
Arbetsgivaren vill ju säkert veta det så snart som möjligt för att kunna planera, så fråga redan nu.

Tycker de är jobbigt att fråga men ja det borde jag nog.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 594
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 737
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 105
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp