Bukefalos 28 år!

Equigard Boots

H

Hästbiten

Någon som har nån erfarenhet av dom? Sitter dom bra? Håller dom i längden?
 
ja hade sånna (i neopren) för lägesen till min ponny. de satt jättebra! de formade sej efter hoven och det blev som en ingröpning vid karleden så att de inte kunde snurra runt när man använt dem lite. De hade ja i 2,5 år på ponnyn me flitig användning, han fick dem med sig sen när han blev såld.
efter det köpte ja nya neoprenboots av märket globus men de är ja inte alls lika nöjd med, de formade sig aldrig.

Mvh/sofie
 
Köpte ett par såna till min pålle men tyvärr kunde han inte ha dom,jätte fina och verkar bra med upphöjningen vid karleden.Så nu är dom till salu :(och jag fick köpa ett par Globus i neopren men håller med följande talare...dom formar sig inte alls.
 
Vad bra!
Om dom höll i över två år, så är det ju bra kvalité! :)
Funderar på att köpa sånna till pållen!
 
Mina såna är pyttesmå i storlekarna, ska sälja dom..köpte strlk medium och inte ens min kompis c ponny kunde ha dom!
 
jag har sådana, är väldigt nöjd! har large till mitt halvblod
 
Jag har dom , Funkar helt okej, men siter lite konsigt tycker ja iallafall på min pålla. Men har haft dom på hela vinter och dom har hållt i ur och skur :) Prisvärda!
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har velat fram och tillbaka en tid gällande att hålla vår ponny barfota. Vi tog av skorna bak för en tid sedan och har jag nog...
Svar
8
· Visningar
678
Utrustning Jag undrar om någon här kan förslå ett par barfota boots till min nya häst som normalt går barfota utan problem. Men på vissa...
Svar
4
· Visningar
484
Senast: skiesabove
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
664
Senast: Fiorano
·
L
Utrustning Jag har en fråga om rid tights om nån har tips om några bra som inte är så dyra. Det mest viktiga är att dom har mycket stretch så dom...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 519
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp