krambanan

Trådstartare
Satt och kollade efter intressanta böcker och blev påmind om ett ämne jag tidigare varit mycket intresserad av men glömt bort (hur man nu kan göra det). :o

Finns det någon här som på något sätt jobbar som etolog? Vad finns det egentligen för utbildningar?

/Maria
 
Sv: Etolog

Jag har läst etologi på stockholms universitet, det är bara en kurs, inom biologi. Jag gick biologlinjen, då kan man inrikta sig på de ämnen man vill, och söka jobb efter det
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Derivata
·
Hästmänniskan Jag läser om och om igen hur hästar som sålds som snälla och lugna plötsligt blir ohanterliga och farliga, och köparen påstår att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 809
Senast: co-SMAD4
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: Zpunk
·
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 112 Appen
  • Flytta eller ej?
  • Dagens nagellack!

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp