Ett foto i timmen (EFIT)

@mamman
Det funkar som så att alla som är med ska "dokumentera" sin dag. Det innebär att du tar en bild i timmen (ca) på det du håller på med. Sen laddar du upp bilderna och skriver lite vad du har gjort.

Typ
10 (bild på tjock hund) tar sovmorgon med en som snor mitt täcke
11 (bild på kaffekopp) dricker morgonkaffe iklädd dinosaurietofflor och kamelfläckig onepiece

Osv osv :D

Så det är alltså att du själv tar en bild i timmen. Det behöver inte vara exakta klockslag och inget när du sover :)

Med lite tur kanske till ich med förra årets tråd finns kvar här på U om du vill kika på den :)
 
Jaa, det här tänkte jag på för inte så många dagar sedan! Jag var med för första gången förra påsken, och det var ju jätteroligt! Med andra ord: Jag är på! :D
 
Hittade tråden från förra året.
Tror jag kör på EFDOD som det pratades om där (ett foto då och då) :p
Har inte bestämt dag än dock. Jobbar långfredagen och det beror helt på hur mycket jag har att göra om jag ens kommer komma ihåg att ta kort.
Annars kanske det blir skärtorsdagen.
 
Jag var inte här förra året, men det verkar superkul!

Min pojkvän flyger också hit från Holland imorgon, väntar på att få hem paket i veckan så att vi äntligen kan prova på sadel för första gången på hästen och sen är det påsk så massor av godis är tillåtet, så liite kul blir det i alla fall. Varnar väl för mycket kaniner om något. ;)
 
åh, det här låter superkul!
vill också vara med, förutsatt att jag lyckas komma ihåg att fota.. får se vilken dag som blir bäst att köra. :)
 
Tycker också det låter jätte kul, och vill gärna vara med:D

En dum fråga kanske men, laddar man upp alla sina bilder på en gång sen?:o
 
Vad kul :). Jag ska försöka köra imorgon. Då är jag ledig, sen jobbar jag resten av påsken så det blir inte så roliga bilder. Imorgon har jag iaf liite på schemat och ska upp relativt tidigt :D
 
Verkar kul! Hoppar på jag också! Jag har annars rätt tråkiga dagar men till påsk händer det lite så man kan bjuda lite på bilder - gäller bara att se vilken dag som passar bäst :)

... Och att man kommer ihåg det :cautious:
 
Jag började idag, sedan påminde min kropp mig om att jag fortfarande är sjuk.. Sååå jag hoppas på att vara frisk nog imorgon för att göra annat än ligga i soffan :p
 
Hur går det för er? :)

Själv insåg jag att jag borde fotat idag, det har varit väldigt mycket aktiviteter, men det glömde jag ju såklart. Förhoppningsvis händer saker även resten av helgen :)
 
Jag glömde bort morgonen, men annars har jag lyckats hyfsat so far. Nu blir det dock ett par riktigt händelselösa timmar så jag hoppas att jag inte glömmer bort mig igen. :p
 

Liknande trådar

Hemmet I förra veckan installerades äntligen den begagnade diskmaskinen som jag fick för flera år sedan. Första gången jag körde den så betedde...
Svar
7
· Visningar
777
Senast: corzette
·
Hemmet När jag rotar i frysen efter nåt, börjar varningssignalen tjuta efter bara kanske tio sekunder. Så jag brukar stänga av frysen medan jag...
Svar
15
· Visningar
632
Senast: Otherside
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 087
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har under 2 år varit beroende av laxeringsmedel, Dulcolax, Toilax mm. Har överdoserat och tagit i princip dagligen. Jag har nu...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp