Ett foto i timmen (EFIT)

Killaloe

Trådstartare
Nu är det typ ett år sedan vi körde EFIT, så visst börjar det väl bli dags igen?

Är det någon som känner för att vara med under valfri dag i påsk? :)
 
Ja, vad roligt! :bump:

Kommer nog sikta in mig på fredagen, det händer mest då, annars kommer det bli enformiga bilder från min sida. :p
 
Åh vad kul att vi är några som känner för att fota! :)

Det är som sagt helt frivilligt vilken dag en är med, tänker att påsken är bra iom det är så många dagar att ifall en missar den tänkta dagen för så går det ju bara att ta nästa :D
 
Av någon konstig anledning har de senaste 4-5 EFIT-tillfällena inträffat när jag träffar mina Ystad-släktingar. Så även denna gång :p
 
@LadyCovergirl
Det är för att jag medvetet väljer att lägga EFITen då ;)

(Eller så är det för att det är enklast på ledigheter med EFIT och det är då du träffar dina släktingar? :p)
 
@LadyCovergirl
Det är för att jag medvetet väljer att lägga EFITen då ;)

(Eller så är det för att det är enklast på ledigheter med EFIT och det är då du träffar dina släktingar? :p)

Jag anade att det argumentet skulle komma men nä. När vi träffas handlar mest om när jag jobbar och när dottern är hos mig :p Tror vi träffades senast någon gång i höstas, typ oktober eller så, och det har ju varit lite ledigheter sen dess ;)
 
Jag anade att det argumentet skulle komma men nä. När vi träffas handlar mest om när jag jobbar och när dottern är hos mig :p Tror vi träffades senast någon gång i höstas, typ oktober eller så, och det har ju varit lite ledigheter sen dess ;)
Då återstår alternativet att jag håller koll på dig och anpassar EFITen efter dina släktingar :sneaky: :D
 
Jag är med! Absolut! För den med noll koll på påskdagar osv, vilka datum är det tänkt att vi ska välja mellan?
 
Har haft ambitionen många gånger men inte lyckats genomföra en hel Edit, skall göra ett nytt försök denna gång :D
 
Kan ni förklara för en dummie hur det går till? En bild i timmen förstår jag, men hur? Får var och en en timme sig tilldelad/väljer man en timme? Skall bilden vara tagen då eller måste den laddas upp då?
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
409
Senast: Snurrfian
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 976
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
11 994
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 004
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp