Bukefalos 28 år!

Eurovision Song Contest 2015 - semifinalerna

Jag gick iväg och experimenterade så missade några låtar. Kände att det fanns saker som behövde prioriteras för att få en klanderfri final.

11140749_10205223438163660_8752520011712536195_n.jpg


Jag tycker att jag är fantastiskt smart, och jag tycker att Georgien är ganska söt :angel:
Ah är det en drink, men nämnde du inte något om strössel?

Edit ok fick en förklaring! :D
 
Estland är min självklara favorit.
Får nog ändra min lista över de jag tror åker ut för nu tror jag nog att Grekland kommer gå vidare. Vem som tar Greklands plats på min lista vet jag dock inte....
 
Baserat på min egen poängsättning vill jag ha vidare:
Moldavien
Armenien
Nederländerna
Grekland
Estland
Serbien
Ryssland
Danmark
Albanien
Georgien

Dock ska tilläggas att de här låtarna har fått kommentarer som ointressant, intetsägande och skränigt ;)
Högst poäng har jag gett till Moldavien och Ryssland.
 
De jag absolut vill ha vidare:

Finland
Serbien
Ryssland

Sedan är ett gäng som jag inte bryr sig så mycket om

De jag absolut vill ska åka ut:

Makedonien
Albanien
Moldavien
Armenien
 
Aaaargh... mitt hjärta gråter för Albanien :cry: tycker egentligen låten är bra och jag gillade den verkligen när jag hörde musikvideon men i kväll sjunger hon (enligt mig) så falskt
 
Nu pausunderhållning i form av en rolig "sketch" i form av djurens syn på Wien. Den är döpt till "Vienna what a cool place".
 
Jag kan inte dricka alkohol på lördag eftersom jag ska vara uppe och körbara vid sextiden. Så det får bli Fentimans Rose Lemonade då.
 
Utan inbördes ordning kan dessa 10 få gå till final: (5 första bäst! Resten kvittar hehe)

Estland
Serbien
Rumänien
Belgien
Makedonien

Georgien
Ryssland
Danmark
Vitryssland
Albanien
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 679
Senast: voltis
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 510
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 619
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp