Bukefalos 28 år!

Eurovision Song Contest 2015 - semifinalerna

Voltaj har behållt lite tema från musikvideon, på bakgrundsskärmen visar barn och några äldre människor i gråa toner. Scenen går förövrigt i svartgrått och Voltaj står relativt stilla med resten av bandmedlemmarna i bakgrunden.
 
Kommer m fullständiga kommentarer senare (som vanligt) ;)

Men mina favoriter står sig, men måste lägga till en: Serbien!!!
Hon var så mkt bättre live och det blev ett riktigt party!!

Ryssland har onekligen en stark låt sångerska och show, blir livsfarlig i finalen! Men det känns inte lika genuint som tex Serbien....

Men annars imponerade Estland, Belgien och Rumänien mest hos mig!
De tre o Serbien gjorde starka intryck hos mig!
 
Jag gick iväg och experimenterade så missade några låtar. Kände att det fanns saker som behövde prioriteras för att få en klanderfri final.

11140749_10205223438163660_8752520011712536195_n.jpg


Jag tycker att jag är fantastiskt smart, och jag tycker att Georgien är ganska söt :angel:
 
De fyra sista då...
Danmark - inte min grej men får hamna lite högre upp ändå. Motståndet ni vet ;)
Albanien - toapaus, låter inte bra alltså.
Rumänien - näpp....gräslig engelska dessutom
Georgien - bra nog för att hamna lite högre upp på min lista men ändå ingen superhöjdare.

Mina finalister är då alltså som följer:

1. Estland
2. Ryssland
3. Moldavien
4. Vitryssland
5. Georgien
6. Danmark
7. Nederländerna
8. Armenien
9. Grekland
10. Makedonien

Ut vill jag alltså att dessa åker:

11. Belgien
12. Rumänien
13. Serbien
14. Finland
15. Albanien
16. Ungern
 
Jag gick iväg och experimenterade så missade några låtar. Kände att det fanns saker som behövde prioriteras för att få en klanderfri final.

11140749_10205223438163660_8752520011712536195_n.jpg


Jag tycker att jag är fantastiskt smart, och jag tycker att Georgien är ganska söt :angel:
Men vad är det för något??

Och vad använder man det till?
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 882
Senast: voltis
·
Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 575
Senast: Lingon
·
Fritid I morgon kör vi igen! Semifinal 2 är det dags för, med vår egen Cornelia! Kommer Sverige ta sig till final? Vad troe ni om de övriga...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
5 702
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 940

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp