Bukefalos 28 år!

Eurovision Song Contest - INFÖR Semifinal 1

Alltså. Herregud så knasig Israels låt är! Jag älskar det här, det fick mig åtminstone att reagera och vilja hålla koll på tvn varje sekund.
Haha samma här! Så himla knäppt. Tror absolut det är ett bra budskap också, och så befriande att en tjej inte måste låta och se vacker ut hela tiden :up:
 
Haha samma här! Så himla knäppt. Tror absolut det är ett bra budskap också, och så befriande att en tjej inte måste låta och se vacker ut hela tiden :up:
Du menar att inte vara som hon från Makedonien t.e.x? :angel:
(jag orkar inte lyssna på låten, jag tröttnar på den bara genom att se hur hon rör sig på scenen osv...)
 
Jag tycker att Bulgarien är trist. Dottern tycker att den är dålig.

Makedonien är intetsägande enligt mig och okej enligt dottern.
 
Kroatien, det är samma med alla som skickar ballader. Det måste vara nåt alldeles extra om det ska fungera.
 
Måste hoppa in och säga FÖRLÅT!
Låtarna är ju i helt annan ordning än i trådstarten!
Klippte o klustrade in från en schlager bloggare jag litade på SORRY!

Hörs mer sen :D
 

Liknande trådar

Kultur Dags för den officiella tråden för ESC SEMIFINAL 1! :banana::banana::banana: Sverige deltar i semi 2, och de redan klara finalisterna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
4 562
Senast: Lingon
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 924
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 139
Senast: voltis
·
Äldre I morgon lördag smäller det!! Vi får äntligen se vem som vinner ESC i år, och hur det går för våran egen Benjamin Ingrosso...
30 31 32
Svar
638
· Visningar
29 556
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp