Bukefalos 28 år!

Få tag i FUP

R

Raderad medlem 6459

Jag behöver få tag i FUPen till ett fall och känner mig helt nollställd ang hur jag går tillväga. Det jag har att gå på är målnumren från tingsrätt och hovrätt.

Hur går jag tillväga?
 
Jag behöver få tag i FUPen till ett fall och känner mig helt nollställd ang hur jag går tillväga. Det jag har att gå på är målnumren från tingsrätt och hovrätt.

Hur går jag tillväga?
Är det ett känt fall kan du googla på namnet, kan finnas på nätet.
I annat fall kontaktar du tingsrätten och begär att få ut den. Du ska kontakta den tingsrätt där målet avgjordes.
 
Är det ett känt fall kan du googla på namnet, kan finnas på nätet.
I annat fall kontaktar du tingsrätten och begär att få ut den. Du ska kontakta den tingsrätt där målet avgjordes.
Finns inte på nätet tyvärr.

Vad behöver jag för uppgifter när jag ringer TR?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej jag är en 30 årig kvinna som har svårt att få jobb jag söker allt möjligt och går nästan aldrig vidare i rekryteringsprocessen för...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 249
Senast: Masqueradee
·
Tjatter Jag behöver läsa upp matten (det som tidigare hette matte b, osäker på vad benämningen är nu) för att kunna läsa vidare. Men kan inte få...
Svar
4
· Visningar
607
Senast: krus
·
Kropp & Själ Min pappa drabbades av sepsis och endokardit i somras och man börjar nu planera för hemgång. IVA-vården tog dock hårt på kroppen och han...
2
Svar
22
· Visningar
2 355
IT & mobiler Vi har numer IP-TV. Fick min box i veckan och har fått igång den utan problem. Men har numer Stockholms lokalnyheter. För mig som bor i...
Svar
4
· Visningar
497
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp