Bukefalos 28 år!

Fälttävlan på TV

Sv: Fälttävlan på TV

Ha ha, jag måste ju vara helt veckovill, trodde du var typ en vecka försenad... Men tack för tipset iaf, nu när jag kollat vilket datum det faktiskt är idag!
 
Sv: Fälttävlan på TV

oo det måste jag försöka hinna hem till o se :d :D (ska på hoppträning i kväll så det kan bli lite svårt.. :p)
 
Sv: Fälttävlan på TV

Äh, vad är tv:n mot att i morgon bege sig till England för att se BADMINTON!! :bump:
 
Sv: Fälttävlan på TV

Nu har jag precis "gått" banan med banbyggaren.

Jädrans vad häftiga hinder det är iår. Ser riktigt bra ut.

Hoppas vädret blir bra. Lyckostar som kommer iväg dit!

Vi andra kan gå banan här

//Sita
 
Sv: Fälttävlan på TV

Äh, vad är tv:n mot att i morgon bege sig till England för att se BADMINTON!! :bump:

Typ INGET !! :D

Jag var och kollade i Burghley ett år när EM gick där och den banan är ju bara superläcker :love:
 
Sv: Fälttävlan på TV

Då var det dags igen på Eurosport nu på Onsd. 7 Okt.
22:15 Ridsport: EM i fälttävlan i Fontainebleau, Frankrike (23:15)
 
Sv: Fälttävlan på TV

Suck....så somnade man igen innan det började :(
Varför måste dom sända ridsport mitt i natten typ :eek:
 
Sv: Fälttävlan på TV

Ja men har inget att spela in på dessvärre:crazy:
 
Sv: Fälttävlan på TV

Aha, vad är det??
Har endast en DVD i hyllan som står där hånskrattande...:mad: och vill inte!
 
Sv: Fälttävlan på TV

Jag tror vi har en sån där "PVR-box" :)

det är typ som en "boxer" som är byggd som en dator, man kan spola, pausa på tv och dessutom ställa in inspelningar flera dagar innan programmet går.
 
Sv: Fälttävlan på TV

Personal Video Recorder, inspelningsbar box alltså. Boxen har en hårddisk som man spelar in på. Finns för både kabel-, mark- och satellitnät. För IP-TV törs jag inte svara på om det finns än.
Finns boxar både inkluderande abonnemang eller bara friboxar med hårddisk.
Tror att de flesta av modellerna dessutom innebär att man kan se på en kanal och spela in på en annan samtidigt, alternativt spela in på två kanaler samtidigt. Förutom funktioner som att pausa och/eller spola tillbaka i direktsändning och liknande.

Jag skaffade min första PVR-box för ett par år sen, då hos Tele2. Har nu HDPVR-box från Canal Digital. Kommer aldrig någonsin gå tillbaka till standardmodell :love:
 
Sv: Fälttävlan på TV

Aaaaahahahha....nu måste jag skratta högt....såg inte att det stog onsdag...men men det lär ju inte vara någon skillnad för min del för jag lär snarka iallafall vare sig det är måndag eller onsdag :crazy:

...och man får väl skaffa sig en sån där box då kanske....:bump:
 

Liknande trådar

Hemmet Lite tokig rubrik, men så fick det bli! :rofl: Vardagsrummet i lägenheten vi köpt känns lite svårmöblerat, och det stora kruxet är var...
Svar
13
· Visningar
4 049
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Hästnyheter Söndagens terrängritt på SM i fälttävlan i Hovdala International Horse Trials visas direkt i webb-tv. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 146
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Även om vi på den här forumdelen kanske inte nödvändigtvis är sådär jättegamla, tyckte jag ändå att det skulle vara kul och höra om det...
Svar
18
· Visningar
1 524
Senast: Jojjosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp