Bukefalos 28 år!

Fälttävlan på TV

Sv: Fälttävlan på TV

Någon annan som gör som jag och tittar igenom Burghley klippen och har lust att kommentera????

1990: Säger bara MARK TODD vilken ryttare, ser lekande lätt ut! blev lite förskräck efter ha sett hur Ian Stark behandlade sin häst i trängen.

1991: Hooray Henry II vilken häst!!!!

1992: Blyth Tait, stiligaste trängrundan och Spiderman III coolaste hästen!
 
Sv: Fälttävlan på TV

kl
ikväll sänder tv4 sport EM i fälttävlan, visserligen bara ett sammandrag men bättre än inget.
21.45 är tiden dom har gått ut med.
 
Sv: Fälttävlan på TV

Jag har sett både 20.00 och 21.45. Slog på tvn klockan 20.00 och då hade det nyligen börjat en fotbollsmatch... Alltså kommer väl EM efter att den är klar, bara hoppas att det inte blir övertid:cool:
 
Sv: Fälttävlan på TV

Varför är egentligen sportkanalerna så fruktansvärt dåliga på att hålla sina tidtablåer? Visst när det är livesändning kan det ju bli fördröjningar men tex en fotbollsmatch är ju inte mycket längre än 90 minuter (lite övertid är det väl där ibland?) så hur svårt är det?

när jag tittade på TVns elektroniska guide igår så stod det ridsport 16.55 men det var ju en sådan där bollsparkar tävling ;) igen. I veckotablån stod det ingen ridsport alls och i dagstidningen stod det 21.45. Så jag spelade in hela kvällen och fick ju med hela sändningen som tydligen började 19.30 :confused:
 
Sv: Fälttävlan på TV

Mitt råd är att använda en tablåsajt som t.ex. TV-sajten. Min uppfattning är att där stämmer det för det allra mesta.
Det handlar inte alltid så mycket om förseningar som om tablåändringar. Därför är det bra att hålla koll samma dag i en uppdaterad tablå.
 
Sv: Fälttävlan på TV

19:40 Nu på Onsdag 21 Sept, men man får nog kolla upp vilka tider som gäller.

Eurosport
Ridsport: 3-dagars tävling i Burghley, England (21:10)
 
Sv: Fälttävlan på TV

Årets sista 4-stjärniga visas nu på Onsd. 2 Nov, Eurosport.
19.45 FEI Classics Series. Från Pau, Frankrike.

Jag har hittills aldrig sett detta från Pau då jag helt glömde bort det förra året :o
 
Sv: Fälttävlan på TV

Eurosport.
20:50 - 21:50 Onsdag, 16 maj 2012

Fälttävlan. FEI Classics Series.

Antagligen från Kentucky ?!?!
 
Sv: Fälttävlan på TV

Eurosport
19:25 - 20:25 4 juli 2012

FEI Classics Series. Från Luhmuhlen, Tyskland.
Kommentator: Per Dahlgren.
 
Sv: Fälttävlan på TV

Måndag 30 Juli visar SVT Fälttävlan från OS ca:13.45, men kolla en extra gång för säkerhets skull ;)

Dressyren visas även dagen innan som jag förstår det.
 
Sv: Fälttävlan på TV

Fälttävlan
28 juli kl 11:00-17:45 Dressyr SVT play
29 juli kl 11:00-17:45 Dressyr SVT play
30 juli kl 13:45-18:40 Terräng Kunskapskanalen
31 juli kl 11:30-16:35 Banhoppning SVT play
 
Senast ändrad:
Sv: Fälttävlan på TV

Den ena är Victoria Carlerbäck väl? Vet ej vem den andra är :)

Är lite förvånad över dressyren för fälttävlansryttarna, tycker det är väldigt mkt missar, men ändå helt ok procent.. Galoppinslag i traven och orena byten.. Hästarna verkar överlag ganska spända.
 
Sv: Fälttävlan på TV

Förstod att det var Viktoria Carlebäck sen när den andra kommentatorn sa hennes namn :)

Ja herregud såg du ryssen? :eek: Känns inte riktigt som att de har i OS att göra.
 

Liknande trådar

Hemmet Lite tokig rubrik, men så fick det bli! :rofl: Vardagsrummet i lägenheten vi köpt känns lite svårmöblerat, och det stora kruxet är var...
Svar
13
· Visningar
4 078
Senast: Pilot
·
  • Artikel
Hästnyheter Söndagens terrängritt på SM i fälttävlan i Hovdala International Horse Trials visas direkt i webb-tv. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 158
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Även om vi på den här forumdelen kanske inte nödvändigtvis är sådär jättegamla, tyckte jag ändå att det skulle vara kul och höra om det...
Svar
18
· Visningar
1 538
Senast: Jojjosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp