Bukefalos 28 år!

Falsterbo fynd nu!!

Sv: Falsterbo fynd nu!!

btw, vad sugen jag blev på en speed air när jag gick runt i falsterbo!
Provade flera stycken och de är ju så sköööna :love:
Snygga oxå, tycker jag särskilt limited edition. Synd bara att jag inte har råd med en hjälm för 4000 :(
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

*kl*

Och är det bara jag som inte tycker att v/u formade pannband är snygga :angel:

Och det enda jag köpte var Trust Buster en liten flaska :crazy:


Hittade inget som jag ville ha faktiskt, tyckte det mesta var dyrt och inte alls i mässpriser. Fanns ingen anledning för mig att gå runt och bära på saker jag kan åka iväg till butik och köpa senare för samma pris.
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

*kl*

Och är det bara jag som inte tycker att v/u formade pannband är snygga :angel:
V ser lite skumt ut på vissa hästar... det är nog bara Zaras hästar som har lyckats passa i dem...
U är jag superkär i... tror jag har smort sönder mitt där hemma så det börjar likna ett U :D drar lite i det ;)
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

KL

Detta handlades;

  • Horseware cotton cooler-täcke, marinblått
  • Eskadronskydd runt om, svarta
  • Namnskylt till boxen
  • En speciell trimmer till manen, som är helt fenomenal! :D

12739987.jpg


Täcket
Skydden
Namnskylten
Mantrimmern
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

V-fomade är ok men u-formade ser ut som ett vanligt men illa tillpassat pannband. Gräsligt.
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Vi köpte..

Brunt rundsytt träns 99:- :D Kan tänka mig att hela sverige har det ränset nu ^^
2 par svarta skor 198 :-
Brunt Cheval Noir schabrak 235 :-
Brodyr till CH schabraket 80:-
2 burkar vitlök 100:-
Svart HKM hjäl 500:- Nedsatt från 550kr!!! :p
Brun HL luva 275:- kanske? Runt det priset iaf..
Brunt HL v-pannband 185:-
Mörkblått schabrak, gul passpoal 150:-
Bruna BR senskydd + bak 399:-
Grönt Mark Todd schabrak 150:-
2 fästingplockare 40:- Vi fick två till av försäkringsbolaget If
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Här är HL shabracket & luvan:
12725082.jpg

Hehe, jag köpte likadant schabrak o luva till min nya pålle! Sen blev det även en Equiline luva i mörkblått med röd o vit kant som jag ska beställa ett matchande schabrak till nästa gång jag är i Flädie! Våra pållar kommer vara lika "klädda" då kanske på nästa tävling ;)
Köpte även 2 st Kieffer läderolja (hittar dem inte någon annanstans så de gäller o köpa på sig i Falsterbo...) och sen en gummiboll med handtag åt pållen o ha i hagen.
 
Senast ändrad:
Sv: Falsterbo fynd nu!!

vart finns dom där mantrimmarna?? passar de på en "håröm" häst?? är det en liknande den som hööks har nu?
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Dom som var där kallar inte jag V-formade :crazy: Utan mer som ett uträtat U om du förstår vad jag menar. Vill ha som är riktigt V-formade. :)

nej dom som är som ett skarpt V är ju skitfula!! :eek:

victovie; det var jättesnyggt!!! :d synd dom var så små i stl, kan ju glömma ett sånt då... :(
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

vart finns dom där mantrimmarna?? passar de på en "håröm" häst?? är det en liknande den som hööks har nu?

Är inte så insatt på Hööks så har ingen aning om hur deras ser ut, haha. Men de här säljs i begränsad upplaga dessvärre, är ganska nya på marknaden osv. De är helt exemplariska för hårömma hästar! Man lägger över all manen på "fel sida" och sedan bara drar man, som när man kammar, hela manen. På en minut kan man ha hela manen hälften så tunn och precis så kort man vill. Den är helt fenomenal! :D
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

*KL*

Så nu har jag fottat min grejer med ;)

Det jag köpte:

Ett Global Shabrak med matchande Luva
12789691.jpg

Ett Lyckås Shabrak
12789699.jpg

JW Hjälmväska
12789694.jpg

Pessoa Sporrar och Sporremmar
12789702.jpg

Sadeltvål
12789705.jpg

Och sen köpte jag 2Par Gummiboots men de ligger i stallet och 3 paket hund godis men det är redan slut :p

Det var nog allt ;)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästvård Jag har fått röntgenbilder på en häst som jag är intresserad av. Fick dem idag så kan inte fråga någon veterinär. Om någon är lite...
Svar
16
· Visningar
2 476
Senast: Nevermind
·
Hästvård Tjena! I lördags tog jag och hovis beslut att vi ska ta av skorna fram på min häst. Han är barfota bak sedan föl och har starka, bra...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
9 784
Senast: Morces
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 767
Senast: Lhas
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 859
Senast: Therese1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Merkostnadsersättning
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Pysseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp