Bukefalos 28 år!

Falsterbo fynd nu!!

skogersson

Trådstartare
Kom igen alla här på buke, visa vad ni har köpt på falsterbo som börjar idag.(lite tidig tråd kanske eftersom att det börjar idag)
Ska intye dit förrens på lördag/söndag. Kan visa då vad jag har köpt.
Bilder, bilder!!!:bump:
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Men mässan öppnar väl inte förrän i morgon? Eller? Ska nog dit på tisdag och shoppa loss, sen tillbaka på söndag och kolla på hoppning! :bump:
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

*KL*

Jag letar efter en ridhjälm så ni som ska dit i början av veckan får gärna hålla utkik! ;)
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Har varit där idag, ska dit lördag-söndag också... Köpte bara ett par rosa ridvantar i dag... Och rekade läget till helgen då det ska köpas mer. :banana:
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Ok, var det mycket att ha då? var alla utställare på plats och så? :)
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Nej dom va ju inte det... lite dåligt kan jag tycka när dom annoserar om att man gärna ska gå upp och besöka mässan som har öppet till kl 18 på söndagen... Så står det i programet och så kommer man upp och så är det bara hälften som hade öppet.. hoppas det kommer mer till nästa helg.. Inga matställen hade heller öppet uppe på arenan... tyr att man ska dit fler dagar....:)
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Ja det hoppas jag också, skall dit på lördag :)

Synd jag inte hinner in på söndag också, de brukar ju ha ganska bra priser då och man hade kanske kunnat hitta nåt fynd ;)
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

ja men jag tror att det kommer mer... Kings tex va det rätt tomt hos och dom brukar ju ha skitmycket grejor... Har kanske inte fått allt än... Vi ska som sagt vara där både lördag och söndag... Ska sova i bilen på natten... En stooor bil... eller ja sova det blir nog rätt mycket fest skulle jag tro... där är väl någon sexig ryttare... :D
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Åhh vilken hemsk tråd för en sån som mej som inte ska åka till Falsterbo :( vill oxå åka dit och shoppa och titta på tävlingar
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Men konstigt att de inte har allt inne på söndagen, det börjar ju egentligen idag. Igår var ju allt på stranden.
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

fynd o fynd, men det blev iaf en ful-snygg svart grimma med guldglitter på :angel: från Kings för 99kr

loffs070715001.jpg


sen mias schabrak(350kr ca) o 2 mias lindor från flädies 125kr...hade redan två hemma


loffs070715007.jpg


stackars syster fick posera
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

taack :bow: fast jag får försöka stå ut och vänta tills equality line horse show tävlingarna och shoppa där istället :bump: om jag bara inte blir bortlottad nudå.
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Men konstigt att de inte har allt inne på söndagen, det börjar ju egentligen idag. Igår var ju allt på stranden.

Jag gjorde den tabben förra året, betalede inträde 120kr, min sambo och jag och sen är det knappt några säljare på plats. plus som du skriver att allt var ju på stranden. Som man kunde kolla på gratis!!
Blev bara lite sur :mad:kört 20mil enkel resa. Åker ALDRIG dit första dagen numera.
Ska dit till helgen nu och shoppa lite istället och kolla på dressyren.:d
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

jag sa att jag ville ha mina pengar tillbaka, men det fick jag inte...
Så kan man gå till stranden GRATIS och kolla på uppvisningar, medan viss får betala:smirk: lite konstigt??
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Hej hallå!!! Ska du dit??? Vi kan träffas och fylla upp mitt skåp... Grejerna ligger där alldeles ensamma ju... Nästan tomt!
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Ska dit tordag-lördag :D
Är på jakt efter bla en sadelgjord med magplatta, BoT grejor och ett transporttäcke. :)
 
Sv: Falsterbo fynd nu!!

Jag var där idag. Jag vet inte om det bara är jag men jag tyckte inte där var så himla mycket faktiskt. Jag såg inte ett enda remontträns exempelvis? Idag kändes det nästan som att jag handlade bara för att handla :D.

Detta följde med hem iallafall:

Svart poly-padd
DSCN1565.jpg


En ganska ful grimma
DSCN1567.jpg


Tömmar
DSCN1568.jpg


Hundgodis :)
DSCN1569.jpg
 

Liknande trådar

Mat Vi syskon ska mötas i Gbg för att umgås en lördag till söndag. Tanken är att börja med en lunch, gärna på ett ställe där det är ok att...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Ariane
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
557
Senast: shebeen
·
  • Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Otherside
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CXCVIII
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp