Fan, det är söndag

Jag vaknade hyfsat tidigt idag och skolade om mina risp. Sen gjorde jag klart bokföringen som jag började med igår, men som jag inte orkade göra klart då. Så jag betade alltså av två punkter på to-do-listan tidigt. Sen skulle jag fixa en rabatt, men jag tyckte det var för kallt ute än och la mig på soffan. Jag fastnade där.

Någon timme senare tänkte jag att nu får jag sätta fart. Åt lunch, drog på mig arbetskläderna, gick ut. Och så började jag med rabatten. Men det var såå seegt. Jag gav upp. Kanske borde jag bara passa på att vara ledig idag? Det är ju söndag. Men det känns samtidigt surt att inte få saker gjorda när det finns tid.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här tiden på året är alltid svår. Jag vet inte vad jag ska göra inomhus så många timmar när det är mörkt. När det blir mörkt så...
Svar
10
· Visningar
905
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
1 022
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Det blev ju ingen resa in till stan för mig idag då växtförsäljningen ställts in. Så idag ska jag ta itu med tallgrenarna som knäcktes...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Det har inte blivit mycket gjort de senaste lediga dagarna. Jag sov gott i natt men känner mig så obeskrivligt trött. Nu provar jag att...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp