Bukefalos 28 år!

"Får" man blanda...

pinky

Trådstartare
...ett vanligt vadderat pannband (ev. med brodyr) med en slät, ofodrad nosgrimma?:angel: Eller ser det helt tokigt ut?

Funderar på att köpa remonttränset från Hööks, och även den släta engelska nosgrimman om det är samma bruna nyans, så att man kan matcha och ändra om man vill.

Annars tänkte jag pullartränset Pegasos + den släta nosgrimman, men där är kanske risken större att det skiljer i färg.
Någon som varit där och kollat in ännu?
 
Sv: "Får" man blanda...

Känns som att det kan se lite tokigt ut med vadderat pannband men inte nosgrimma.. men har ssvårt å få en bild framför mig så jag vet inte :P
 
Sv: "Får" man blanda...

Svårt att veta om det blir snyggt.
Personligen tycker jag släta nosgrimmor är så fula överhuvudtaget så bara därför skulle inte jag köpa nån sån... :p
Men matchar färgerna så visst. Ett "personligt träns".
 

Liknande trådar

Utrustning Smakråd önskas! Jag ska köpa mig ett brunt träns med mässingsbeslag, och i vanlig ordning finns inte "mitt" träns att köpa färdigt...
Svar
2
· Visningar
994
Senast: pinky
·
L
Utrustning Är i valet och kvalet om vilken färg på träns (pullarträns med platta remmar) jag ska köpa för att matcha sadeln.. Vill helst ha den...
Svar
4
· Visningar
995
Senast: Lawendel
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp