Bukefalos 28 år!

*Får man vara lite stolt*

Prillan

Trådstartare
som sagt, alla vi föräldrar som kämpar med våra ponnyungar i ur o skur o det är både framgångar o bakslag osv. Därför är det så kul när man får läsa det här http://www.unggalopp.nu/
Jag är så stolt över min lilla plutta:)
prillan
 
Sv: *Får man vara lite stolt*

Det måste vara din dotter som är Nathalie Viklund!!! Förstår att du är stolt.
Steeplechase-jockey, det är tufft!!!!

Mycket imponerad!!!
 
Sv: *Får man vara lite stolt*

Ovan skrev jag innan jag sett ditt svar.

Har en dotter född -90. Hon träningsred i morse vår galopphäst, för att sedan Kl 9 ta bussen till hovslagarutbildning. Kommer hem halv sex, då väntar ett ridpass till...

Även hon har funderat fram och tillbaka på BRS.

Skall visa henne ditt inlägg!
 
Sv: *Får man vara lite stolt*

Ja va kul! kombineringen hovslagare/jockey är ju superbra då är hon garanterad jobb:)
 
Sv: *Får man vara lite stolt*

Här behövs det inga lycka till, hon klarar sig så bra själv ändå.
Gud vad kul att hon trivs och att det går bra för henne. Verkar ha fått vara med om en hel del redan hehe.:banana:
Kul att hon ska få Fille till sig, mer att sätta tänderna i alltså.:):bump:

Nu blir man avundsjuk hehe, men hon förtjänar det verkligen, så som hon har satsat.:bow: :bow:
 
Sv: *Får man vara lite stolt*

Vad kul att ni kommer från hemsön !!
Jag brukar/brukade hålla till på Lungön !

Hej från hambo
 
Sv: *Får man vara lite stolt*

Ja vi har ju inte så många galoppbanor här precis:rofl: men bra med tuffa backar o träna i.....
 
Sv: *Får man vara lite stolt*

Klart man får, man får vara mycket stolt till och med :-)
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: Praefatio
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
618
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 233
Senast: Farao
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 665
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp